ترین‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال؛

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته/ دبل ستاره صربستانی در اصفهان

رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ بازی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و تیم‌های نساجی مازندران، شهرخودروی مشهد، گل گهر سیرجان و استقلال تهران به پیروزی رسیدند و تقابل تیم‌های سایپا - پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان و تراکتور نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید.

همچنین دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان به تعویق افتاد. در هفته نخست لیگ برتر ۱۶ گل به ثمر رسید که نساجی، گل گهر و شهرخودرو بیشترین گل زده را با ۳ گل داشتند و همچنین مسابقات بدون گل نیز بازی شاگردان یحیی گل محمدی با سایپا و همچنین تراکتور با نفت مسجد سلیمان بود.

نتایج هفته اول رقابت‌های لیگ برتر:

  • آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران ۳
  • سایپای تهران صفر - پرسپولیس تهران صفر
  • ذوب آهن اصفهان ۲ - فولاد خوزستان ۲
  • تراکتور تبریز - نفت مسجد سلیمان صفر
  • استقلال تهران ۲ - مس رفسنجان صفر
  • گل گهر سیرجان ۳ - سپاهان اصفهان یک
  • شهرخودروی مشهد ۳ - ماشین سازی تبریز صفر

بازی هفته:

دیدار ۲ تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان یکی از جذاب‌ترین رقابت هفته اول لیگ برتر بود. امیرقلعه نویی با بازیکنان جوان و با تجربه اش موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد سپاهان اصفهان تیم قبلی خود بگذرد و به ۳ امتیاز دست یابد. ابتدا محمدرضا حسینی برای زردپوشان گلزنی کرد، اما خیلی زود تیم سیرجانی به بازی برگشت و با ۳ گل سعید صادقی، گادوین منشا و یونس شاکری به پیروزی رسید.

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته/ دبل ستاره صربستانی در اصفهان

البته در هفته اول، تقابل ذوب آهن اصفهان - فولاد و استقلال و مس رفسنجان هم حساسیت زیادی داشت.

مربی هفته:

۳ مربی در هفته اول لیگ برتر نتایج خیلی خوبی کسب کردند. مهدی رحمتی جوان و با انگیزه با تیم خود توانست ۳ بر صفر ماشین سازی را شکست دهد. امیرقلعه نویی با ۳ گل از سد ستاره‌ها و تیم گران قیمت محرم نویدکیا عبور کرد و همچنین وحید فاضلی با ۳ گل آلومینیوم اراک را از پیش روی برداشت.

پس از جدایی محمود فکری از نساجی، نام گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم شنیده می‌شد، اما مدیران نساجی به فاضلی اعتماد کردند و او نیز در هفته اول جواب اعتماد مسئولان را داد و در اراک نتیجه حیلی خوبی کسب کرد.

دروازه بان هفته:

در دیدار پرسپولیس و سایپا که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، سرخ‌ها حملات زیادی انجام دادند، اما منادی، دروازه بان نارنجی پوشان عملکرد خیلی خوبی از خود به جای گذاشت و واکنش‌های زیادی از خود به نمایش گذاشت. او که پس از بازی مورد تحسین همگان قرار گرفت مرد شماره یک این بازی بود و به همین دلیل پدیده هفته لقب گرفت.

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته/ دبل ستاره صربستانی در اصفهان

منادی پیش از این در سایپا حضور داشت، اما فصل پیش به شهرخودرو رفت و پس از بازی نکردن در این تیم تصمیم گرفت به سایپا برگردد.

تیم هفته:

تیم فوتبال نساجی مازندران در اراک موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد نماینده اراک عبور کند و تیم هفته لقب بگیرد. البته گل گهر سیرجان و شهرخودرو نیز نتایج خوبی کسب کردند، اما نساجی تیم هفته لقب گرفت.

در بازی حساسی که برگزار شد، سعید بیگی، حامد شیری و میلاد کمندانی گلزنی کردند تا این تیم به صدر جدول برسد. نساجی هفته آینده در ورزشگاه وطنی قائمشهر باید در یک دیداری سخت به مصاف تراکتور برود.

بازیکن هفته:

امین قاسمی نژاد هافبک شهرخودرو مقابل ماشین سازی موفق به ثبت دبل شد و در دقایق پایانی نیز به حسن جعفری پاس گل داد. این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های ماشین سازی و ... دارد در نیمه اول ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند و بهترین بازیکن هفته اول بود.

او فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز برای تیمش عملکرد قابل قبولی ارائه داد.

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته/ دبل ستاره صربستانی در اصفهان

به جز قاسمی نژاد، دارکو بیدوف، مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ موفق شد مقابل فولاد خوزستان ۲ گل به ثمر برساند. او که فصل گذشته نیز ستاره سبز‌ها بود در مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت و ۲ گل زد.

البته با گل دقایق پایانی فولادی ها، سبز‌ها به پیروزی نرسیدند و تنها به یک امتیاز بسنده کردند.

اتفاق هفته:

درحالیکه مدیران تیم فوتبال استقلال تهران تمام طلب وینفرد شفر، مربی سابق خود را پرداخت کردند، اما با کارشکنی پیرمرد آلمانی، پنجره نقل و انتقالات این تیم پیش از دیدار با مس رفسنجان باز نشد و به همین دلیل آبی‌ها موفق نشدند از ۷ بازیکن جدید خود استفاده کنند.

البته پرویز مظلومی، مدیر تیم استقلال پس از بازی با مس بیان کرد که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده و آن‌ها می‌توانند از هفته دوم از ستاره‌های خود استفاده کنند.

درحال حاضر در جدول رده بندی، تیم‌های نساجی مازندران، شهرخودروی مشهد، گل گهر سیرجان و استقلال تهران با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول هستند.

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته/ دبل ستاره صربستانی در اصفهان

دارکو بیدوف و امین قاسمی نژاد نیز با ۲ گل آقای گل هستند و کریم اسلامی از نساجی نیز با ۲ پاس گل آقای پاس لیگ محسوب می‌شود.

هفته دوم لیگ برتر از روز جمعه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم.
رئیس‌جمهور شدن تجربه لازم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
در هفته اول باز هم حق پرسپوليس خورده شد و اول نشد !!! ؟؟؟؟؟ سيد جلال و پيرواني از اين ببعد شروع ميكنند به داد و بيداد و جو سازي
آخرین اخبار