افاضلی: اظهارات بیاتلو درباره من و رئیس ایفمارک قابل پیگیری است

سرمربی اسبق تیم فوتبال ماشین سازی گفت: صحبت‌هایی که وحید بیاتلو درباره من و زهره هراتیان (رئیس ایفمارک) انجام داد، در مجامع قانونی قابل پیگیری است.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های جنجالی وحید بیاتلو (سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی)، اظهار داشت: وقتی که فردی پستی را قبول می‌کند باید آن وظیفه را به خوبی انجام دهد نه اینکه گردن این و آن اندازد. در فوتبال روز خوب و بد وجود دارد و با پیروزی و شکست همراه است. کسی که به اندازه کافی در فوتبال باشد دیگر مجبور نیست که اتفاقات را گردن شخص دیگری بیاندازد.

او افزود: هر شخصی باتوجه به اندازه‌ای که دارد شرایط را برای خود پیش می‌برد و بیاتلو هم این گونه صحبت کرد. اگر من هم بخواهم آن‌گونه صحبت کنم شبیه او می‌شوم. صحبت‌هایی که سرمربی ماشین سازی درباره من و زهره هراتیان (رئیس ایفمارک) انجام داد، در مجامع قانونی قابل پیگیری است. من نمی‌دانم که رئیس ایفمارک چه کاری انجام داده، اما مشخص است که تمام اظهارات بیاتلو قابل پیگیری خواهد بود.


بیشتر بخوانید


افاضلی در خصوص هفته اول مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: به نظرم تیم‌ها هنوز شرایط خوب خود را پیدا نکرده اند. استقلال بازی خوبی انجام داد و تیم منسجمی به نظر رسید. این تیم از لحاظ مهره هم کیفیت فنی فوق العاده‌ای دارد. استقلال به دلیل مشکل ثبت قرارداد از تمام بازیکنان خود هم استفاده نکرد، با این وجود تیم محمود فکری بازی هماهنگی ارائه داد.

او ادامه داد: پرسپولیس نیز بازی خوبی را ارائه داد و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد، اما اکبرمنادی دروازه بان سایپا خوب کار کرد. اگر بخواهیم یک بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کنیم، اکبرمنادی گزینه مناسبی است.

سرمربی اسبق پارس جنوبی جم در خصوص اینکه پرسپولیس پس از محرومیت عیسی آل کثیر به مهاجم جدید نیاز دارد یا خیر، عنوان کرد: من فکر می‌کنم در تیمی مثل پرسپولیس حضور یک مهاجم تراز اول ضروری است. در حال حاضر فکر نمی‌کنم از لیگ داخلی بازیکن مناسبی برای خط حمله پرسپولیس پیدا شود.

افاضلی درباره شکست سنگین ماشین سازی در هفته اول لیگ برتر، عنوان کرد: باشگاه ماشین سازی قدیمی و ریشه دار است. این تیم امکانات سخت افزاری خوبی هم دارد. مطمئنم در هفته‌های آینده شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. این تیم در فصل نقل و انتقالات ارقام سنگینی را برای خرید بازیکنان جدید پرداخت نکرده و این به بودجه‌ای برمی‌گردد که مالک جدید برای این فصل در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
هومنیا خخخخخخخ
آخرین اخبار