وظیفه شهرداری‌ها ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه گردشگری است

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه صنعت گردشگری منجر به رونق اقتصادی تمامی بخش‌ها می‌شود و وظیفه شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط، ایجاد شرایط و بستر‌های لازم برای توسعه گردشگری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه موظف است که باجدیت و هماهنگی لازم مانع از تعطیلی هتل پارسیان کرمانشاه شود و با هماهنگی مدیران این هتل هرچه سریعتر به حل مشکلات موجود بپردازد.

او با اشاره به صنعت گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی شهر‌ها تصریح کرد: رونق گردشگری فقط منحصر به این صنعت نیست بلکه از رونق آن تمامی بخش‌های جامعه و مردم منتفع می‌شوند لذا یکی از عوامل مهم توسعه توجه ویژه به این بخش است.

بازوند با اشاره به شرایط کرونا و تعطیلی هتل‌ها و تالار‌ها بیان داشت: متاسفانه هتل‌ها و تالار‌ها در شرایط حاضر با ضرر مواجه هستند لذا تا آنجایی که در توان است باید به رفع مشکلات این مجموعه‌ها کمک کنیم.

او از شهرداری کرمانشاه خواست که با ایجاد شرایط و بستر‌های لازم بیش از پیش به رونق صنعت گردشگری کمک کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط متنوع هتل پارسیان برای شهر کرمانشاه گفت: این هتل هم مانند یک مجموعه پتروشیمی برای استان ارزشمند است لذا شهرداری کرمانشاه باید نهایت و همکاری خود را برای حل مشکلات آن بکار گیرد.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.