️اعمال محدودیت تردد در تاق بستان از فردا

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر شد، تمام قلیانسرا‌ها تعطیل شود  و رستوران‌ها نیز تنها به شرط بیرون بر بودن غذا به فعالیت خود ادامه دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خدادادیان مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر شد، تمام قلیانسرا‌ها تعطیل شود  و رستوران‌ها نیز تنها به شرط بیرون بر بودن غذا به فعالیت خود ادامه دهند اما با تمام تاکیدات انجام شده در خصوص رعایت دستورهای بهداشتی متاسفانه در چند شب گذشته شاهد حضور جمعیت زیادی از خانواده‌ها و جوانان در محوطه تاقبستان و چم بشیر و همچنین رستوران‌ها و قلیانسرا‌ها که کانون‌های خطرناکی برای انتقال کرونا هستند، بودیم.

او افزود: با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در استان و عدم توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های اعمال شده، با هماهنگی فرماندار شهر کرمانشاه تصمیماتی برای حفظ سلامت مردم استان قرار است از فردا اجرایی شود.

خدادادیان ادامه داد: بر این اساس فردا در منطقه ۷ شهرداری محدودیت‌های ترددی برای عدم حضور مردم در مناطق تفریحی شهر کرمانشاه اعمال خواهد شد.

او گفت: از فردا چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با محوریت شهرداری منطقه ۷ کرمانشاه تمام مسیر‌های منتهی به آثار باستانی تاقبستان و همچنین رستوران‌ها و چم بشیر تا پایان زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی بسته خواهد بود و وسایل نقلیه حق ورود به این منطقه را نخواهد داشت.

او افزود: نیروی راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه نیز در این امر همکاری لازم را خواهند داشت تا اینمحدودیت‌ها به درستی اعمال شود از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و در این شرایط غذا را در منزل تهیه کنند تا روند صعودی بیماری کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hosin
۱۹:۴۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
همش الکیه، بریدببینیدازمیدان پدرتاپارک کوهستان چه خبره، راه بسته است به ظاهربسته است