همزمان با طرح پاییزه کتاب صورت گرفت؛

تخفیف ۴۰ درصدی بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب در فروشگاه‌های به نشر

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات‌های مختلف همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های به نشر با تخفیف ۴۰ درصدی به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر گفت: ۲۰ درصد از این تخفیف مربوط به طرح پاییزه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ۲۰ درصد دیگر توسط انتشارات آستان قدس رضوی به این تخفیف اضافه و مجموعا مشتری می‌تواند با ۴۰ درصد تخفیف خرید کنند.

او با اشاره به اینکه در این لیست آثار ارزشمندی وجود دارد، افزود: آثاری از بنیاد پژوهش‌های اسلامی، موسسه آفرینش‌ها و موسسه جوانان از ناشران آستان قدس رضوی در این لیست عرضه می‌شود.

مدیرعامل به نشر ادامه داد: کتاب‌هایی نیز از ناشرانی همچون امیرکبیر، ابراهیم هادی، اسم، امام موسی صدر، آبرنگ، بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، بنیاد نهج البلاغه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جمکران، سپیده باوران، سوره مهر و کانون اندیشه جوان در این لیست وجود دارد.

بیشتر بخوانید


سعیدی بیان کرد: سایر آثاری خارج از لیست ۲۵۰۰ عنوان نیز با تخفیف ۲۰ درصدی همزمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های این مجموعه عرضه می‌شود.

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: علاقمندان برای اطلاع از لیست این عناوین و آدرس فروشگاه‌ها نیز می‌توانند به آدرس اینترنتی behnashr.com یا behnashr.razavi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.