مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

نشست‌های خبری و تور‌های رسانه‌ای ایلام مجازی برگزار می‌شود

قیصربیگی گفت: تمامی نشست‌های خبری، تور‌های رسانه‌ای و حضور در رسانه‌ها در جهت حفظ سلامت مدیران، روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران ، به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا که از روز شنبه اول آذرماه اجرایی می‌شود، اظهار داشت: به منظور همراهی با این طرح مهم از اول آذرماه تمامی فعالیت‌ها در طرح ارزیابی ماهیانه روابط ‌عمومی‌ها باید به صورت الکترونیکی باشد.

او افزود: امروز کرونا باعث یک توفیق اجباری در روی آوردن به الکترونیکی کردن کار‌ها شده است و باید از این فرصت در جهت تقویت بستر‌ها و زیرساخت‌های دولت الکترونیک استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام تنها راه غلبه بر وضعیت بحرانی کرونا را رعایت کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد: هر برنامه‌ای که خطر انتقال کرونا را تشدید کند باید تعدیل شود و در این راستا می‌طلبد تمامی ارتباطات در حوزه روابط‌ عمومی به طور غیر مستقیم و به صورت مجازی و الکترونیکی صورت گیرد.

او مطرح کرد: وضعیت کرونایی خطرناک امروز ، نیازمند تعهد و مسئولیت پذیری بیش از پیش آحاد مختلف جامعه است و در این میان مسئولان باید پیشگام باشند.

قیصربیگی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان در مبارزه با کرونا گفت: در این مرحله نیز، چون گذشته نیازمند همت و تلاش مضاعف این قشر پویا و اثرگذار برای تشریح و تبیین طرح جامع مدیریت کرونا در سطح جامعه هستیم.

او بیان کرد: به یقین امروز برای برون رفت از شرایط سخت کرونایی نیازمند همراهی و مشارکت کامل مردم در رعایت نکات بهداشتی و اجرایی کردن مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم که در این زمینه نقش روابط‌ عمومی‌ها و اصحاب رسانه در اقناع افکار عمومی بسیار مهم و تعیین کننده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.