استاندار خراسان جنوبی؛

پروژه‌ ها براساس شرایط آینده اولویت بندی شود

ملانوری گفت: برای اجرای هر پروژه‌ای باید نیاز‌ها و اولویت‌ ها بررسی و جانمایی‌ها با لحاظ شرایط آینده استان انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای ساماندهی مرز که در محل مرز ماهیرود برگزار شد گفت: اقداماتی که الان در استان انجام می‌شود باید به گونه‌ای باشد که آیندگان به خوبی بتوانند از خدمات آن بهره برداری کنند و آن پروژه باید امکان توسعه داشته باشد.

او افزود: برای انجام هر طرح و پروژه‌ای در مرز‌های استان نیز باید کار کارشناسی با لحاظ تمام جوانب امر انجام شود.

ملانوری عنوان کرد: هر اقدامی باید بر پایه فکر و اندیشه و کار کارشناسی انجام شود، سپس تیم مدیریتی و همه کارگزاران نظام در استان باید برای به نتیجه رسیدن آن برنامه، تلاش کنند و با تعامل و هم افزایی کار را پیش ببرند تا به توسعه برسیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه هم باید همه جانبه و پایدار باشد، بیان کرد: درست است که در مقاطعی از زمان و بنا به ضرورت‌ها باید اقداماتی صورت گیرد، اما باید در اجرای آن‌ها دید وسیعی داشته باشیم و افق بلند مدتی را مدنظر قرار دهیم.

او اظهار کرد: این که میل ۷۸ در سال‌های گذشته پایه ریزی شده و الان منشأ خدمات گسترده‌ای در استان است، نشان دهنده دید وسیع بنیانگذاران این مجموعه است.

ملانوری بیان کرد: در زمان ما نیز پروژه‌ها باید به گونه‌ای ریل گذاری شوند که آیندگان بتوانند از آن‌ها به خوبی منتفع گردند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که شناسایی فرصت‌ها خیلی مهم است، تصریح کرد: هر مزیتی که وجود دارد، باید شناسایی شود و از طرف دیگر با احصاء نیاز‌ها و اولویت بندی بر مبنای برنامه ریزی درست، برای رفع آن‌ها از فرصت مزیت‌های موجود استفاده شود.

او به قابلیت بخش خصوصی در بهره برداری از فرصت‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی جامعه بزرگترین خیرین، سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه اقتصادی هستند که با اشتغالی که ایجاد می‌کنند، آینده جوانان را تضمین می‌کنند.

ملانوری تأکید کرد: سرمایه گذاران باید تکریم شوند و با آن‌ها با عزت برخورد شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این وظیفه ماست که با سیاست گذاری درست، مسیر را برای حضور سرمایه گذاران باز کنیم و با نظارت کافی بر امور، شرایط را برای فعالیت آن ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: استفاده از فرصت حضور سرمایه گذاران، بهترین راه دسترسی به اهداف مان در بهره برداری از ظرفیت‌های استان است.

استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران از مرز ماهیرود در شهرستان سربیشه بازدید کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار