شجره طیبه صالحین، رکن اساسی بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه گفت: شجره طیبه صالحین، رکن اساسی تربیتی بسیج است.

کاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: حلقه‌ های صالحین بسیج، مظهر دفاع عالمانه و با بصیرت از دین خدا هستند همچنین حضور بسیجیان در این حلقه‌ ها موجب بالا رفتن بصیرت دینی، مذهبی، سیاسی و آگاهی به مسائل اخلاقی می‌ شود.

او افزود:بسیجیان مؤمن و غیرتمند، همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌ های حساس و سرنوشت‌ ساز کشور از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت‌ رسانی به محرومان گرفته تا دفاع از حریم اسلام و انقلاب، حضوری حماسی و پرشکوه داشته و دارند.


بیشتر بخوانید


کاری بیان کرد: تاسیس کانون فرهنگی هنری بسیج، مقابله با آسیب‌ های اجتماعی، تشکیل گردان‌ های بسیج، گشت‌ های رضویون، حمایت از مخترعین و مبتکران بسیج، اقدامات محرومیت زدایی و عمرانی، مرمت قنوات، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی، اعزام گروه‌های جهادی، تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه، اقدامات در حوزه مقابله با کرونا و نهضت کمک مؤمنانه را از مهمترین اقدامات بسیج زیرکوه در پارسال دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه عنوان کرد:کشور ما زمانی به اوج اقتدار خود می‌ رسد که تفکر ناب بسیجی بودن در جای جای آن طنین انداز شود و جوانان و نوجوانان ما با حضور در این شجره طیبه بسیج و فعالیت در عرصه‌های علمی و فرهنگی و اعتقادی و. بتوانند موجبات پیشرفت کشور اسلامی ایران را فراهم کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار