استاندار ایلام عنوان کرد;

لزوم همکاری مردم تا پایان اجرای طرح مدیریت جامع کرونا

سلیمانی ‌دشتکی گفت: ضمانت اجرای موفقیت آمیز طرح محدودیت‌های جدید کرونایی، همکاری خوب مردم است و انتظار داریم مردم به منظور حفظ سلامت خود ، همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به شروع محدودیت‌های جدید کرونایی در استان ، میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی را در روز‌های نخست اجرای طرح سراسری اعمال محدودیت‌ها رضایت بخش عنوان کرد و گفت: در بازدید شبانه‌ای که از سطح شهر داشته ام شاهد همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان در اجرای طرح بودیم و امیدواریم این همکاری و همراهی تا تغییر شرایط کرونایی در استان ادامه پیدا کند.

او با عنوان اینکه در این طرح محدودیت‌های وسیعی اعمال شده است ، اظهار کرد: ضمانت اجرای موفقیت آمیز این طرح ، همکاری خوب مردم است و انتظار داریم مردم به منظور حفظ سلامت خود ، همراهی لازم را داشته باشند. 

سلیمانی دشتکی بیان کرد: لازم می‌دانم از مردم، اصناف و بازاریان و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به دلیل توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی تقدیر و تشکر نمایم.

او افزود: امروز همه امکانات و تجهیزات را با پشتیبانی نیرو‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، همکاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان و غیره بکار گرفته ایم و در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.