آغاز توزیع اقلام اساسی در فروشگاه‌های مجازی جهرم

بهنام اتحاد گفت: توزیع برخی اقلام اساسی شامل مرغ، روغن و برنج از طریق فروشگاه‌های مجازی در جهرم آغاز شد.

 

آغاز توزیع اقلام اساسی در فروشگاه‌های مجازی جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهنام اتحاد رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم، بیان کرد: کالاهای تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی، از بخش تنظیم بازار در سامانه خرید الکترونیک بونیزفود فعال شده و در شهر جهرم قابل دسترسی است.

او، تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر توزیع برنج به صورت آنلاین از طریق سامانه یادشده از شهروندان درخواست می شود به نکات و دستورالعمل‌های اعلامی از طرف ستاد تنظیم بازار دقت کنند.

اتحاد، ادامه داد: سهمیه هر خانواده یک بسته بوده که  وارد کردن کدملی و کد پستی یکتا الزامی است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم، افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی و مصوبه جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار شهرستان مبنی بر توزیع بخشی از سهمیه کالاهای تنظیم بازار به صورت اینترنتی، به زودی امکان خرید مرغ منجمد از طریق سامانه بونیزفود میسر است.

او، اضافه کرد: از همشهریان در خواست می شود برای دریافت سهمیه، سرپرستان خانوار با نصب این سامانه نسبت به خرید آنلاین اقدام کنند.

اتحاد، اظهار کرد: به زودی روغن تنظیم بازار نیز با قیمت مصوب دولتی از طریق این سامانه توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم، تاکید کرد: از تمام افراد حقیقی و یا حقوقی که قابلیت فروش کالاهای مورد نظر به صورت اینترنتی را دارند درخواست می شود  با مراجعه به اداره صمت جهرم، بررسی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جهرم قرار دارد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.