دانشجویان پیرو خط امام فاتحان لانه جاسوسی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دانشجویان پیرو خط امام فاتحان لانه جاسوسی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نمایند ولی فقیه در مازندران در نشست با مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران به مناسبت روز دانشجو، حادثه ۱۶ آذر را روز مبارزه با استکبار دانست و گفت: دانشجویان پیرو خط امام فاتحان لانه جاسوسی بوده و از هویت ضد استکبار ستیزی و ضد نظام سلطه برخوردار بودند.

او با بیان اینکه این هویت اصلی را باید حفظ کرده و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم، افزود: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری در زمینه‌های مختلف علوم و تکنولوژی‌های نو برای تثبیت پایه‌های خودکفایی و استقلال و دست یابی‌های به یافته‌های علمی روز و آینده نیازمند است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: ۱۶ آذر روز عدالتخواهی و استکبار ستیزی بوده و نباید استکبار ستیزی آن روز‌ها مغفول بماند.

برنامه ریزی و تنظیم برنامه اصولی راهی برای موفقیت دانشجویان

صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این وبینار با بیان اینکه دانشگاه با حضور دانشجویان هویت می‌گیرد، گفت: مسئولیت برنامه ریزی و تنظیم برنامه اصولی با مشارکت دانشجویان بر عهده دانشگاه است و می‌تواند به رشد علمی دانشجویان کمک زیادی کند.

او با بیان اینکه دانشجو با هدف، برنامه و انگیزه به سوی سازندگی گام بر می‌دارد، از دانشجویان خواست تا با مطالعه تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی آگاهی خود را نسبت به ترفند‌ها و نیرنگ‌های دشمنان اسلام و ایران ارتقا دهند.

از ۴۰۰ نفر از دانشجویان ۱۲ مرکز دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای مازندران به مناسبت روز دانشجو قدردانی می‌شود که در این مراسم از ۵ نفر آن‌ها به صورت نمادین قدردانی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.