نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حفظ نظام اسلامی از واجب‌ترین امور کشور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب و نظام اسلامی یک نعمت مهم است که با این شکل و این خصوصیت هیچگاه نظیر نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته، امانت داری را یکی از ویژگی‌های اخلاقی با ارزش در انسان عنوان کرد و افزود: ایـن خصلت معنوی، در روح و روان انسان‌های پاک سیرت وجـود دارد و همواره در گفتار، رفتار، کردار و اعمال آنان نمایان است.

او گفت: افرادی که دارای مناصبی در دستگاه حکومتی هـسـتـند، ضامن امانت‌هایی هستند که برعهده آنان نهاده شده است، پس باید چنین افرادی از پست و مقام خود برای رضایت مردم استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


نکونام با بیان این که مسئولان امید در دل دشمن ایجاد نکنند و به دشمن گرا ندهند، اضافه کرد: دشمن در صدد وابسته کردن کشور به خارج، جلوگیری از رشد علمی و توانمندی اقتصادی ایران است.

او نماز را یکی از فریضه‌های مهم دانست و گفت: اهمیت این فریضه در دین اسلام به گونه‌ای است که به عنوان ستون دین شناخته شده است.

نکونام با گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل، خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمند دست اندرکاران صنعت حمل و نقل در حفظ و صیانت از راه‌ها و تلاش شبانه روزی رانندگان برای حمل و نقل بار و مسافر و تأمین نیازمندی‌های مردم ستودنی است.

او همچنین با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بر تقویت باور توحیدی و وحدت در هدف بین حوزویان و دانشگاهیان تأکید کرد.

نکونام با تسلیت درگذشت آیت الله یزدی، گفت: این عالم سخت کوش و مجاهد غیور در دوران نهضت اسلامی، با ایمان و صلابت، حضور فعال و مؤثر داشت و فقط به اسلام ناب و اسلام انقلابی می‌اندیشید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار