نصب تصاویر پادشاه مغرب در خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی+ عکس

به دنبال عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و مغرب، برخی از شهرک نشینان صهیونیست با نصب تصاویری از محمد ششم و پرچم مغرب در خیابان‌ها این رویداد را جشن گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» در توئیتر از نصب تصاویر پادشاه مغرب در خیابان‌های اسرائیل خبر داد. 

این حساب توئیتری نوشت: «مردم اسرائیل، عادی سازی روابط با مغرب را جشن گرفتند. اسرائیلی‌ها از شادی تحقق توافق، عکس‌های محمد ششم پادشاه مغرب و پرچم‌ این کشور را در خیابان‌ها نصب کردند. این عکس‌ها از شهر یروحام در جنوب (فلسطین اشغالی) است که حدود نیمی از ساکنان آن اصالتا مغربی هستند».

عصر روز پنج‌شنبه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که مغرب و رژیم صهیونیستی بر سر روابط دیپلماتیک کامل به توافق رسیده‌اند.

پادشاه مغرب در حالی که دست دوستی به صهیونیست‌ها داده، اعلام کرده است که از مسئله فلسطین بر اساس راه حل تشکیل دو دولت مستقل بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و به پایتختی قدس شرقی قاطعانه حمایت می‌کند.

مغرب چهارمین کشوری است که پنج شنبه گذشته با میانجیگری آمریکا به صف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیوست که این تصمیم با مخالفت شدید برخی کشور‌ها و گروه‌ها همراه بود.

نصب عکس‌های پادشاه مغرب در خیابان‌های فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
قابل توجه بعضی گمراهان: مبارزه ما با صهیونیست ها بخاطر مردم فلسطین نیست.دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خودمونه.اگر بعضیا برن اندکی مطالعه کنن میفهمن که این رژیم مرزهای خود را از نیل تا فرات میدانن و بعدش کل دنیا.فکر میکنین این کشورهای عربی دارن برای خودشون امنیت میخرن؟به خدا اینا دارن کشورشونو دودستی تقدیم اسرائیل میکنن.چند سال آینده خواهید دید حاکمان سرزمینهای عربی افراد یهودی خواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعراب جمله دارند رابطه برقرار میکنند. پس فردا احتمالا خود فلسطینی ها هم همه چی رو قبول می کنن. اونوقت ما دل بسته ایم به این اعراب .داریم بخاطرشون زندگی رو به خودمون حروم میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لعنت به همه اونایی که رابطه با اسرائیل ملعون و خبیث برقرار میکنن...
آخرین اخبار