تظاهرات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی

معترضان در اراضی اشغالی با برپایی تظاهرات از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستند تا به همکاری با نخست وزیر این رژیم خاتمه دهد.

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، معترضان صهیونیست خواستار عدم حمایت بنی گانتس از نتانیاهو برای تمدید نخست وزیری خود شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات کنندگان در اراضی اشغالی از بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم خواسته‌اند تا به بنیامین نتانیاهو برای تمدید نخست وزیری خود کمک نکند. 

خواسته معترضان در ارضی اشغالی در حالی مطرح شده که هفته آینده، کنست رژیم صهیونیستی منحل خواهد شد و چهارمین انتخابات طی دو سال در اراضی اشغالی برگزار خواهد شد.

بنی گانتس نیز روز شنبه به بنیامین نتانیاهو هشدار داد در صورتی  که توافقی درباره تصویب بودجه صورت نگیرد و کار به برگزاری چهارمین انتخابات پارلمانی متوالی در سرزمین‌های اشغالی  بکشد، دیگر نمی‌تواند نخست وزیر باقی بماند. 

یکشنبه گذشته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن نتانیاهو نسبت به این موضوع که منافع خود را به منافع تل آویو ترجیح می‌دهد، اظهار کرد: اختلافات دوجانبه تا اندازه‌ای شدت یافته که برگزاری انتخابات و در پی آن انحلال کنست را قطعی کرده است.

کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی از همان ابتدای شکل‌گیری اختلاف و شکاف‌های عمیق میان طرفین را بروز داد. نتانیاهو و گانتس اندکی پس از تشکیل کابینه، اختلافات خود را علنی کردند. این دو مدتهاست که بر سر موضوعات مختلف یکدیگر را هدف انتقاد قرار می‌دهند. کابینه ائتلافی احزاب لیکود و آبی و سفید که پس از مدت‌ها کش‌وقوس سیاسی در اراضی اشغالی شکل گرفت و انتظار می‌رفت پایان بخش بن‌بست سیاسی در اراضی اشغالی باشد، خود سرآغاز بحران‌های سیاسی بیشتری شده است.

در صورتی که کابینه رژیم صهیونیستی تا ۲۳ دسامبر (۳ دی) به توافقی درباره بودجه نرسند، روند انتخابات جدید به صورت خودکار در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار