۹ دی روز تجلی ولایتمداری ملت ایران

نماینده کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که بیش از هرچیزی در حماسه ۹ دی حایز اهمیت است، صدای یکپارچه ملت ایران بر ولایت مداری و صیانت از دستاور‌های گران سنگ انقلاب اسلامی و تایید جمهوری اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی رضایی نماینده کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت:  ۹ دی روز تجلی ولایتمداری ملت ایران و خنثی‌کننده نفوذ نرم دشمنان اسلام بود فتنه سال ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان به ویژه آمریکا در قالب انقلاب‌های مخملی ظهور کرد.

نماینده کنگاور صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین با اشاره به نقش اساسی منافقان در بروز فتنه سال ۸۸ عنوان کرد: آن‌ها می‌خواستند از این طریق پایه انقلاب اسلامی مردم را دچار تزلزل کنند، اما حرکت هوشمندانه ملت ایران در ۹ دی بار دیگر مانع رسیدن آن‌ها به اهداف پلیدشان شد.

او همچنین با بیان اینکه فریاد لبیک یا حسین (ع) که در روز ۹ دی سال ۸۸ از دل و جان توسط حماسه آفرینان این روز سر داده شد، به مثابه تجدید بیعت امت با ولایت فقیه بود، گفت: این ندا، فریاد حق‌خواهی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود؛ ندای اعتراض و انزجار از حرمت شکنان عاشورا بود.

رضایی درباره وظیفه مردم در مقابل این حرکت تاریخی و این روز بیان داشت: همه ما وظیفه داریم اهداف دشمن قبل از ۹ دی را به دقت تحلیل کنیم تا در مواجهه با تحرکاتی از این نوع دچار غفلت نشویم.

او گفت: باید حرکت عظیم امت اسلامی در این روز و ثمرات این حماسه بزرگ برای نظام و انقلاب اسلامی را گرامی داشته و در تبیین آن برای آیندگان نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.