استاندار یزد:

مناسب‌سازی شهر یزد الگویی برای دیگر استان‌ها

محمدعلی طالبی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه مناسب سازی شهر یزد برای معلولان، یزد می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در پانزدهمین نشست ستاد هماهنگی مناسب‌سازی کشور از خدمات و فعالیت‌های مجموعه دستگاه‌های استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت تبدیل یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس‌پذیر قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه همواره یکی از انتقادات مهم ما به برخی شهرداری‌ها نگاه تک بعدی آن‌ها به حوزه توسعه عمرانی بوده است، افزود: خوشبختانه امروز شاهد فعالیت شهرداری‌ها در حوزه‌هایی همچون مسائل نرم‌افزاری، توجه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نیاز‌های اقشار مختلف شهروندان از جمله جامعه عزیز معلولین هستیم.

طالبی عنوان کرد: نگاه آینده‌نگر به ساخت و ساز‌های شهری نگاهی ارزشمندی بوده و باید شاهد تحقق آن در کشور باشیم.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری ستاد هماهنگی مناسب‌سازی کشور در استان و توجه ویژه یزد به این حوزه گفت: خرسندیم که یزد اقدامات و طرح‌های خوبی برای دسترس‌پذیری شهر برای همه اقشار جامعه تدوین و اجرایی کرده و جزو شهر‌های پیشرو کشور در این حوزه به شمار می‌آید.

 وی در پایان اظهار داشت: با توجه به تعامل، هم افزایی و همکاری نزدیک دستگاه‌های استان می‌توانیم موانع را برطرف و مسائل این حوزه‌ها را به خوبی مدیریت و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار