انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس برگزیده کشوری شد

انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس برای دومین سال پیاپی رتبه برتر را در جشنواره کشوری تقدیر از مروجان فناوری نانو به دست آورد.

انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس برگزیده کشوری شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر،  انجمن علمی- دانشجویی نانو دانشگاه خلیج فارس از سال ۱۳۹۶ با هدف ترویج فناوری نانو در سطح دانشگاهی و ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه خلیج فارس و سازمان‌های مربوط از جمله ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت علمی ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

انجمن نانو زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند و اکنون بیش از ۸۰ عضو عادی و بیش از ۲۰ عضو فعال دارد.

بنیامین بردبار نماینده دانشجویی و صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در استان بوشهر، برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات علمی، نمایشگاه‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، بازدید علمی، جلسات گفتگو با عنوان نانوگپ، برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو در کشور و نشریه علمی ترویجی میلیاردیم را از جمله فعالیت‌های این انجمن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید

او ادامه داد: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری، دو سال است با برگزاری جشنواره تقدیر از مروجان فناوری نانو، فعال ترین نهاد‌های ترویجی دانشگاهی را انتخاب می‌کند که انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس امسال نیز مانند پارسال توانست برگزیده شود.

ماینده دانشجویی و صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در استان بوشهر، بیان کرد: در این رقابت علمی که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد نهاد‌های ترویجی فناوری نانو در کشور به شمار می‌رود که امسال بیش از ۱۵۰ نهاد کشوری در آن شرکت کردند و سه نهاد برتر انتخاب شدند.

بردبار گفت: انجمن نانو پارسال نیز در جشنواره آثار رسانه‌ای ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و جشنواره تقدیر از مروجان فناوری نانو برگزیده شد و نشریه میلیاردیم این انجمن در بین آثار برگزیده کشوری قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.