امام جمعه موقت بوشهر:

صف بستن مردم برای کالاهای ضروری نشانه سوء مدیریت است

حجت الاسلام یوسف جمالی گفت: این روز‌ها شاهدیم مردم برای تهیه برخی اقلام ضروری در صف ایستاده‌اند که قابل قبول نیست و نشانه سوء مدیریت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‎ های نماز جمعه این شهر بر تلاش مسئولان  برای کسب رضایت مردم و خدمت به آن‌ها تاکید کرد و افزود: این روز‌ها شاهدیم مردم برای تهیه برخی اقلام ضروری در صف ایستاده‌اند که قابل قبول نیست و رخ دادن این اتفاق، چیزی جز سوء مدیریت نمی‌تواند باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: افرادی که مسئولیت دارند، باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند و اگر مسئولی از عهده کار برنمی‌آید مسیر را برای حضور دیگران هموار کند تا مشکلات مردم برطرف شود.

جمالی همچنین با گرامیداشت آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  یکی از دستاورد‌های انقلاب را دشمن شناسی برشمرد و گفت: یکی از درس‌های پیروزی انقلاب اسلامی، شناخت دشمن است و هیچ تفاوتی ندارد که امروز در آمریکا کدام حزب روی کار آمده است و چه نقابی بر چهره می‌زند، ماهیت دشمن با تغییر دولت‌ها و افراد تغییر نمی‌کند.

او افزود: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ کشور ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند به‌شمارمی‌رود.

خطیب جمعه بوشهر تاکید کرد: یگانه راه ما پیروی از ولایت فقیه است و هرکه بخواهد رابطه امام و امت را تضعیف کند به طور قطع در مسیری که دشمن ترسیم کرده، حرکت کرده است.

جمالی ادامه داد: تداوم و دوام این انقلاب در گرو حضور مردم است، مردمی آگاه و بصیر و همیشه در صحنه که شهدایی بسیاری را تقدیم این نظام کرده‌اند و باید قدردان آن‌ها بود.

او، با اشاره به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: آیین‌های دهه فجر امسال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: دهه فجر جشنی ملی و متعلق به همه مردم و تاکیدی بر خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و خیابان‌ها و کوچه‌ها با آذین‌بندی عطر دهه فجر می‌گیرد.

او بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است، گفت: پس از ترور و به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، رئیس جمهور آمریکا بیانیه داد که سردار سلیمانی مستحق این اتفاق بود، تفکری که نشات گرفته از تفکر صهیونیسم است.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سردار دل‌ها بود، گفت: ما به دشمن خود تکیه و اعتماد نمی‌کنیم بلکه تکیه ما به ظرفیت‌های درونی و جوانان پرتلاشمان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.