کارآفرینی راهکاری موثر برای حل مشکل بیکاری

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: کارآفرینی راهکاری بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری است و مدیران مراکز خدمات کارآفرینی باید جوانان را به این سمت سوق دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی بیان کرد: کارآفرینی و توجه به آن راهکاری بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری در جامعه است و سوق دادن جوانان جویای کار، به سمت کارآفرینی از وظایف مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان به شمار می‌رود.

او، هدف از تشکیل مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی را توسعه دانش، تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار، کمک به حفظ و پایداری فعالیت‌های نوپای کارآفرینی در صحنه رقابت اقتصادی و توسعه فعالیت‌های دانش مدار در واحد‌های صنعتی و خدماتی عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه‌های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است که باید در کنار نهاد‌های موجود و هماهنگ با آن‌ها در چارچوب سیاست‌های مصوب فعالیت کند.

کشاورزی، بر حضور کارشناس طرح نویس در همه مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.