حکم پرونده دلار‌های قاچاق در خرمبید صادر شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متهم در رابطه با پرونده دلار‌های قاچاق در خرمبید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید، ۶۳ هزار دلار را که در یک خودروی پژو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

او با بیان اینکه طبق قانون و با اعلام بانک مرکزی، نگهداری ارز به میزان بیش از ۱۰ هزار یورو و معادل آن قاچاق تلقی می‌شود، افزود: در این رابطه پرونده‌ای در یکی از شعب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آباده تشکیل و در این رابطه سرنشینان خودرو بازجویی و تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اعتراف راننده پژو مبنی بر تهیه ارز‌های مکشوفه از غرب کشور و اطلاع از غیرقانونی بودن حمل و نگهداری این میزان ارز، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

او تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تشکر از زحمات تعزیرات