ادعای استراتژیست ترامپ: او خوشحال است که دیگر در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد!

استراتژیست پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی است که رئیس جمهور سابق احساس خوشبختی بیشتری نسبت به زمانی که در کاخ سفید بود، دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیسون میلر، استراتژیست پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با تایمز لندن گفت که رئیس جمهور سابق احساس خوشبختی بیشتری دارد نسبت به زمانی که در کاخ سفید بود و خوشحال است که دیگر در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد!

اظهارات میلر از حال و هوای ترامپ پس از ترک دفترش، با گزارشات دیگری که از خانه رئیس جمهور در مارالاگو، فلوریدا منتشر می‌شود، متناقض است. هفته گذشته یکی از منابع نزدیک به رئیس جمهور به روزنامه دیلی بیست گفته بود که رئیس جمهور سابق از ممنوعیت توئیتر ناامید شده است.

با این حال میلر به تایمز گفت: این اولین بار طی سال‌ها بود که می‌دیدم رئیس جمهور واقعاً آرام است.

میلر در ستاد انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با ترامپ به عنوان مشاور ارتباطات همکاری کرد و سال گذشته در مبارزات انتخاباتی ناموفق ترامپ نقش استراتژیست ارشد را بر عهده داشت.

در این مصاحبه، میلر همچنین به دومین دادگاه استیضاح ترامپ برای محکوم کردن رئیس جمهور به اتهام تحریک طرفدارانش برای حمله به کنگره در ۶ ژانویه پرداخت و مدعی شد: هیچ سناریوی واقعی وجود ندارد که او در آن محکوم شود، بنابراین فشار کاملاً قطع شده است.

میلر گفت که او معتقد است رئیس سابقش دوست دارد در سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای ریاست جمهوری نامزد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار