حمله به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان با ۵ پهپاد یمنی صورت گرفت

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد نیرو‌های یمنی پایگاه هوایی «ملک خالد» در جنوب عربستان را با ۵ پهپاد هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، امروز (جمعه)  از حمله موفق پهپادی به پایگاه هوایی «ملک خالد» در جنوب عربستان خبر داد.

او گفت: اهداف مهم و حساسی در پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه «خمیس مشیط» با پنج فروند پهپاد «قاصف k۲» با دقت هدف قرار گرفته شده است.

این در حالی است که سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن صبح امروز نیز اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانست صبح امروز (جمعه) مواضع مهم دشمن سعودی را در پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه بین المللی ابها با سه فروند پهپاد صماد ۳ و قاصف ۲ k هدف قرار دهد.

یحیی سریع تاکید کرد که این حمله در پاسخ به تشدید تجاوز و محاصره مستمر علیه ملت بزرگ یمن انجام گرفت.

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد دیروز پنجشنبه نیز شرکت سعودی آرامکو را در جده با موشک بالدار قدس ۲ هدف قرار داد. همزمان با این عملیات، پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه خمیس مشیط در جنوب عربستان آماج حملات پهپادی قرار گرفت.

این عملیات در واکنش به ادامه محاصره و حملات متجاوزان مسعودی به ملت یمن انجام شد. تشدید حملات مقاومت یمن به حیاتی‌ترین تاسیسات سعودی و مهمترین ستون اقتصاد این کشور و فرودگاه‌های نظامی آن بیانگر توانمندی ارتش یمن در اجرای حملات دردناک به عربستان برای لغو محاصره و جنگ ضد ملت ملت یمن است.

حملات موشکی و پهپادی جدید همزمان با ورود فرستاده ویژه آمریکا در یمن به ریاض صورت گرفته و حامل این پیام است که یمن به لحاظ نظامی کنترل اوضاع را به دست گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار