رستم قاسمی:

در کشور قول‌های زیادی داده می‌شود اما به آن‌ها عمل نمی‌شود

وزیر سابق نفت گفت: در کشور قول‌های زیادی داده می‌شود و به هیچ کدامشان جامعه عمل پوشانده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی امامزاده بوشهر، بیان کرد: درست است که تحریم‌ها بی تاثیر نیستند، ولی با ثروتی که در کشور وجود دارد نباید در این ایستگاه قرار بگیریم.

او ادامه داد: شرایط سختی را سپری کردیم، ولی تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و به اذعان آمریکایی‌ها تحریم‌ها اثری بر روی ایرانیان نداشته است زیرا هر جا اراده کردیم و توجه به باور صنعتگران و سازندگان ایران اسلامی داشتیم، به نتیجه رسیده‌ایم.

وزیر سابق نفت با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی افزود: دوره ورود به سپاه قدس برای من توفیقی بود و شاگرد مردی بودم که در ایران نداریم.


بیشتر بخوانید


قاسمی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب اداره کشور است زیرا او با خدا معامله کرده و همه مردم را با همه تفکرات سیاسی دور خود جمع کرده بود، سیاستمدار بود، ولی سیاست بازی نمی‌کرد و اگر قول می‌داد به وعده خود عمل می‌کرد، این در حالی است که در کشور قول‌های زیادی داده می‌شود و به هیچ کدامشان جامعه عمل پوشانده نمی‌شود.

او ادامه داد: نمی‌توانیم خون شهدا و آرمان‌های آنان را فراموش کنیم.

وزیر نفت دولت دهم عنوان کرد: امروز چالش ما اقتصادی است و به طور قطع بهبود شرایط کشور شدنی است و در یک زمان منطقی این امر محقق خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه حرف‌های مرده و یک طرفه که از سوی دولتمردان صورت می‌گیرد شعاری بیش نیست، بیان کرد: باید ریل اقتصاد را عوض کنیم و قالب‌های موجود را شکست، که اگر ریل اقتصاد کشور را تغییر دهیم، مسائل به خودی خود حل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.