راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

در این گزارش ، گزینه های مورد نیاز در انتخاب خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نقش دوربین مداربسته در افزایش امنیت و آرامش در زندگی ما، اغلب افراد در تلاشند که سیستم نظارت تصویری را انتخاب و تهیه نمایند تا قابلیت های کاربردی بیشتری در کنترل محیط داشته باشد و بتواند تمام نیازی های نظارتی و کنترلی آن ها را تامین نماید. برند هایک ویژن، یکی از برندهای بسیار معتبر و معروف در دنیای نظارت تصویری است و هر روز به متقاضیان خرید دوربین مداربسته هایک ویژن اضافه می شود. محصولات هایک ویژن آنقدر متنوع و کاربردی هستند که می توانند در هر پروژه و کاربردی مورد استفاده قرار گیرند.

در این مقاله، آیتم های مورد نیاز در انتخاب خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را ارائه خواهیم کرد.

در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به چه نکاتی ضروری است؟

خرید دوربین مداربسته، نیازمند دقت و آگاهی کافی در خصوص تکنولوژی های روز دنیاست. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم :

  • اولین نکته در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به خدمات گارانتی آن است. شرکت فراگستر الکترونیک معتبرترین نماینده هایک ویژن در ایران است و تمام محصولات هایک ویژنی را با ضمانت گارانتی 25 ماه عرضه می کند. علاه بر این نیز، در خصوص تمام محصولات خود پشتیبانی فنی به صورت 24 ساعت ارائه می کند و شما هیچ دغدغه ای در خصوص عملکرد نادرست سیستم نظارتی خود نخواهید داشت چرا که متخصصین فراگستر مشکل شما را در کم ترین زمان ممکن حل خواهند کرد. توجه داشته باشید که محصولات هایک ویژن توسط شرکت های متعددی به فروش می رسند که اغلب این محصولات دارای هیچ گونه ضمانت نامه در خصوص خدمات پس از فروش و گارانتی نمی باشند. بنابراین توصیه می گردد که محصولی را انتخاب نمایید که حتما دارای خدمات گارانتی معتبر باشد و در صورت اختلال در عملکرد آن، هزینه های بسیاری را در خصوص تعمیر و خرید مجدد آن نپردازید.
  • از دیگر نکات مهم در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به کیفیت، رزولوشن تصویر، مقاومت در مقابل شرایط محیطی، قابلیت ها و ویژگی های کاربردی آن است. بنابراین نیاز است در ابتدا انتظارات، نیازهای خود را مشخص نمایید و فروشنده را از آن ها مطلع نمایید تا محصولی مناسب با تامین نیازهای شما، معرفی نمایند. دوربین های هایک ویژن از رزولوشن 1MP تا رزولوشن های بسیار بالا عرضه می شودند که می توانند جزئیات بالایی از تصاویر محیط را برای شما فراهم آورند.

راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن با تلفیق دوربین های خود با قابلیت ColorVu انقلابی بزرگ در این صنعت ایجاد کرده است و شما حتی می توانید تصاویر تمام رنگی در شب را بدون هیچ نویزی داشته باشید.

در ادامه به معرفی چند محصول بسیار کاربردی از سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن می پردازیم :

  • DS-2CD2T87G2-L: این دوربین مداربسته هایک ویژن بولت 8MP، به صورت تحت شبکه (IP) می باشد، با استفاده از قابلیت ColorVu تصاویر تمام رنگی در شب را ارائه می کند. این دوربین با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی، امکان تفکیک چهره های افراد را از وسایل نقلیه فراهم می آورد. همچنین با استفاده از قابلیت های هوشمند (VCA) این دوربین، می توانید نظارت دقیق تری بر محیط پیرامون خود داشته باشید. این دوربین از یک رم داخلی (Micro SD Card) 256GB پشتیبانی می کند و این امکان را فراهم می آورد تا شما بدون نیاز به دستگاه ذخیره ساز، به تصاویر ذخیره شده ( مدت محدود ) دسترسی داشته باشید. پشتیبانی این دوربین از قابلیت 265+ این امکان را برای شما فراهم می سازد که هیچ نگرانی در خصوص فضای ذخیره سازی و پهنای باند نداشته باشید. این دوربین با استفاده از WDR 130dB، استاندارد IP67 و قابلیت های مذکور می تواند تمام نیازهای نظارتی شما را تامین نماید. بنابراین خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مذکور تمام دغدغه ها و نگرانی های شما را در خصوص تامین امنیت محیط به پایان می رساند.
  • DS-9664NI-I16 : این NVR دارای 64 کانال است و می تواند از دوربین های IP تا رزولوشن 12MP و در مجموع از پهنای باند 320Mps پشتیبانی نماید. با خرید این NVR هایک ویژن، می توانید مدت زمان بیشتری از تصاویر محیط را بایگانی نمایید چرا که این NVR از 16 عدد هارد 10TB ( در مجموع 160TB) و فرمت فشرده سازی 265 Pro+ پشتیبانی می کند. این محصول با پشتیبانی از قابلیت هوشمند، می تواند برای پروژه های کوچک و بزرگ شما مناسب باشد.
  • DS-2CE10DF8T-FSLN : این دوربین مداربسته هایک ویژنی 2MP، در دسته ی HDTVI جای دارد و با استفاده از قابلیت ColorVu می تواند تصاویر تمام رنگی را حتی در شب ها فراهم آورند. می توانید با مراجعه به OSD Menu آن، تکنولوژی دوربین را به حالت های AHD، HDCVI و CVBS نیز تغییر دهید. بهره گیری این دوربین از میکروفن داخلی، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید صدای محیط پیرامون خود را ذخیره نمایید. طراحی این دوربین به گونه ای است که در مقابل شرایط نامساعد محیط مقاوم است و از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند. اگر در جست و جو یک دوربین با امکانات کامل در بستر کواکسیال هستید، این دوربین می تواند یک انتخاب عالی باشد. می توانید با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DF8T-FSLN منزل و یا محل کار خود را تحت کنترل خود قرار دهید.
    راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته هایک ویژن
  • DS-9016HTHI-K8 : این دستگاه ذخیره ساز 16 کانال می تواند تصاویر دوربین های 8MP را به صورت 12fps ذخیره نماید. این محصول، از دوربینی های AHD، HDTVI، HDCVI، CVBS و IP پشتیبانی می کند. هایک ویژن با طراحی ورودی و خروجی صدا در بدنه این DVR، امکان ذخیره صدای محیط پیرامون را برای شما مهیا ساخته است. همچنین این DVR با قابلیت های VCA چون :  کنترل محدوده یا حریم موردنظر، اشیای به جا مانده و گم شده و ... می تواند یک انتخاب خوب برای نظارت محیط پیرامون شما باشد و با پشتیبانی از یک هارد 10TB  و فرمت فشرده سازی 265 Pro+ این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید فیلم های بیشتر از محیط را بایگانی نمایید.

به علت تنوع بالای محصولات هایک ویژن، امکان معرفی و ارائه قابلیت های آن در این مقاله وجود ندارد، بنابراین می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک، به لیست کاملی از محصولات هایک ویژن دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. همکاران ما در بخش پشتیبانی فنی و فروش، آماده پاسخ دهی به تک تک سوالات فنی و به مشاوره به شما عزیزان می باشند و می توانید با شماره 02153862 با متخصصین توانمند ما در این صنعت در تماس باشید.

مراکز فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

شما می توانید با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و سایر تجهیزات مورد نیاز از نمایندگان فروش فراگستر الکترونیک در هر شهر از ایران عزیز ما، نگرانی در خصوص اصالت کالا و خدمات گارانتی نداشته باشید و با اطمینان محصول مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمایید. می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک و یا تماس با شماره 02153862 از نمایندگان معتبر ما در شهر خود مطلع شوید.

کلام آخر در خصوص راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

همانطور که شرح دادیم، فاکتورهایی چون : گارانتی، کیفیت و رزولوشن تصویر، قابلیت های کاربردی و ... در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار حائز اهمیت هستند. در هنگام خرید می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین این صنعت، محصول مناسب خود را انتخاب نمایید. همچنین چند محصول بسیار کاربردی و محبوب معرفی شدند که می توانند تمام نیازهای نظارتی شما را تامین نمایند. شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات وب سایت فراگستر الکترونیک، تمام محصولات پر فروش و کاربردی را مشاهده نمایید.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار