بازگشایی راه های مسدود شده تالش

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از بازگشایی ۱۰ راه روستایی و کوهستانی این شهرستان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود،خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، غلامحسین بخت شاهی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مسیر‌های مرتفع نظیر محور اسالم به خلخال به ۶۰ سانتی‌متر رسید که بر اثر شدت بارش برف راه ارتباطی  ۱۰ روستای کوهستانی این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

او  افزود : راهداران در شبانه روز گذشته در محور اسالم به خلخال، به ۳۷ دستگاه خودرو با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر امدادرسانی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: تیم راهداری زمستانی راهدارخانه لرزره اسالم، محور اسالم به خلخال را برف روبی و نمک پاشی کرده، اما تردد در محور‌های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان برای مسیر‌های مرتفع و کوهستانی تجهیزات زمستانی، گرمایشی و زنجیر چرخ داشته باشند.

بخت شاهی افزود: محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیر‌های ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

او تصریح کرد: ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوا را ۲ درجه سانتی گراد و وضعیت جوی را ابری اعلام و برای فردا آسمانی ابرناکی پیش بینی کرده است.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.