گراوند:

مردم با هر گرایشی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند

استاندار بوشهر انتخابات را یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: مردم با هر نگاه و گرایش و دیدگاه سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان، همکاری و همراهی مردم مشکلات جامعه اسلامی از جمله استان بوشهر برطرف شود.

او ادامه داد: سال ۱۳۹۹ با همه مسائل جامعه از جمله بیماری کرونا و فشار حداکثری که دشمنان نظام اعمال کرده بودند به لطف خداوند، با همدلی و همراهی مردم و مسئولان پشت سرگذاشته شد. مردم در این سال در حوزه‌های اقتصادی با توجه به ترفندهایی که دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی ایران طراحی کرده بودند، سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

استاندار بوشهر دیگر مشکلات سال ۱۳۹۹ را شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا دانست و با اشاره به اینکه مردم در این عرصه مشکلات و خسارت‌های زیادی متحمل شدند، افزود: این بیماری تاثیراتی برای زندگی، معیشت و نشاط جامعه داشت، اما با همه این مشکلات، سال ۱۳۹۹ پشت سر گذاشتیم.

گراوند ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ مشکلات در بخش‌های مختلف گره‌گشایی و برطرف شود.


بیشتر بخوانید


او، یکی از رویداد‌های مهم سال ۱۴۰۰ را انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دانست و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامى برای جامعه اسلامی بسیار مهم است و مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم با هر نگاه و گرایش و دیدگاه سیاسی باید همه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کنند، عنوان کرد: برگزار کنندگان انتخابات باید فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند و در این زمینه ملت بزرگ ایران همیشه نشان دادند که حفظ نظام برای آنان مهم است.

گراوند با بیان اینکه امام راحل حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات اعلام کردند، افزود: همه باید تلاش کنند به این واجب مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عمل شود.

او، عرصه انتخابات را از مهم‌ترین عرصه‌های مشارکت سیاسی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات، سال ۱۴۰۰ می‌تواند به سال ناامیدی برای دشمنان و امید آفرینی برای مردم تبدیل شود.

استاندار بوشهر به شیوع بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: با روندی که در پیش است امید داریم در سال ۱۴۰۰ ویروس کرونا از بین برود و سلامتی کامل بدون دغدغه به جامعه برگردد.

گراوند همچنین با اشاره تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دشمنان بیان کرد: امیدواریم در سال جدید تحریم‌های ظالمانه برداشته شود و مشکلات اقتصاد ایران برطرف شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.