افزایش ۸۶ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد جاده‌ای از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۸۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  اعلام کرد: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ تردد یک میلیون و ۴۷۸هزار و ۶۶۹ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۷۹۵ هزار و ۸۶ وسیله، ۸۶درصد افزایش داشته است.

او افزود: بیشترین تردد در این پنج روز مربوط به سه راهی چالانچولان (بروجرد) - خرم آباد با ۶۶هزار و ۸۷۱ وسیله نقلیه بوده است و محور‌های دورود - سه راهی چالانچولان، سه راهی چالانچولان - دورود و خرم آباد - سه راهی الشتر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شرفی گفت: روز دوم فروردین امسال تردد ۲۶۸ هزار و ۷۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۳۵هزار و ۷۶ وسیله بوده است.

او افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع تردد روز دوم فروردین امسال ۲۶ هزار و ۵۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محور‌های استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.