سارق سابقه دار با ۱۶ فقره سرقت منزل دستگیر شد

فرمانده انتظامی خمین گفت: در عملیات مأموران انتظامی، سارقی سابقه دار دستگیر و به ۱۶ فقره سرقت منزل، خانه باغ و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهزاد فکوری، فرمانده انتظامی خمین گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان، سارقی سابقه دار دستگیر و به ۱۶ فقره سرقت منزل، خانه باغ و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

فكوری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل وخانه‌های باغی و موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او اظهار کرد: در نهایت سارق شناسایی و طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی خمین تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده، متهم که دارای سوابق متعدد است به ۱۶ فقره سرقت منازل قدیمی و خانه‌های باغی و دو دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد.

فکوری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه منازل کشف و به مالباختگان تحویل داده و متهم نیز با قرار بازداشت مناسب از سوی دستگاه قضائی راهی زندان شد.

انتهاي پيام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.