برخورداری: کیفیت لیگ هندبال قطر بالاتر از انتظار من بود

لژیونر هندبال کشورمان در تیم العربی گفت: رقابت‌های لیگ ستارگان قطر بسیار جذاب است و کیفیت آن فراتر از انتظار من بود.

سعید برخورداری، لژیونر هندبال کشورمان در تیم العربی قطر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قهرمانی در نیم فصل اول در لیگ هندبال ستارگان قطر  بیان کرد:  کیفیت لیگ ستارگان قطر از آن چیزی که فکر می‌کردم، بالاتر است. رقابت در لیگ ستارگان قطر بین تیم‌ها بسیار جذاب و نزدیک بود. علت اصلی سطح بالای رقابت‌ها حضور بازیکنان اروپایی است؛  چرا که هر تیمی اجازه دارد ۲ هندبالیست اروپایی جذب کند. قطعا با این قانون باشگاه‌ها بهترین بازیکنان را جذب تیم خود می‌کنند.

او در ادامه اظهار کرد: در تمام بازی‌ها به همراه تیم در مسابقات شرکت کردم، اما متاسفانه در بازی آخر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم.  با وجود این مصدومیت احتمالا یک یا ۲ بازی در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر را از دست خواهم داد. پس از این که مصدومیتم بهبود پیدا کند، تیم را مجدد همراهی خواهم کرد.  

برخورداری درباره عملکردش در لیگ هندبال ستارگان قطر گفت: بازی به بازی شرایطم در تیم العربی  بهتر شد. روز‌های اول فشار روانی روی بازیکنان خارجی زیاد است، اما در نهایت هم خودم و هم سرمربی تیم از عملکردم رضایت داشتیم. اکثر بازیکنان تیم العربی، ملی پوش تیم هندبال قطر هستند و نسبت به هم شناخت کافی داشتیم.  هم تیمی هایم به خوبی از من استقبال کردند  و ارتباط خوبی با بازیکنان و کادر فنی تیم العربی پیدا کردم.  

لژیونر هندبال عنوان کرد:  نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر از این هفته آغاز خواهد شد که امیدوارم به هدف اصلی، یعنی دست یافتن به عنوان قهرمانی برسیم. البته کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است؛ چرا که رقابت‌ها نزدیک و فشرده برگزار می‌شوند.

او درباره تفاوت لیگ ایران با قطر گفت: مهمترین تفاوتی که لیگ هندبال قطر با ایران دارد، از نظر سخت افزاری و امکانات است. در قطر شرایط برای هندبالیست‌ها بسیار حرفه‌ای است. هندبال قطر نسبت به کشور‌های  اروپایی در حال پیشتازی و مبلغ قرارداد به نفع بازیکنان است. برای حاصل شدن پیشرفت، نیاز به سرمایه گذاری و منسجم کردن افراد است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار