بازرسان قرارگاه زیستی سپاه نهاوند بدون چشم پوشی بر رعایت شیوه نامه‌ها نظارت می‌کنند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بازرسان قرارگاه زیستی سپاه نهاوند بدون اغماض بر چگونگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند گفت: ورود جدی بازرسان قرارگاه زیستی سپاه ناحیه شهرستان نهاوند و نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از نهاد ها،ادارات،بانک ها و مراکز دولتی آغاز شده است.

او افزود: با توجه به شروع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز شهرستان نهاوند بنابراین بسیج با تمام ظرفیت های خود بیشتر از گذشته آمادگی لازم را براي كمك به مهار كرونا بخصوص در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند می‌باشد، لذا همکاران ما در سپاه و بسیج شهرستان با تمام ظرفیت خود، بیشتر از گذشته آمادگی خود را برای مقابله و مهار ویروس کرونا به خصوص در طرح شهید سلیمانی اعلام می کند.

سرهنگ مختاری در ادامه عنوان کرد : قرارگاه زیستی سپاه ناحیه نهاوند یک تیم گشت و بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس از تمام ادارات سازمان ها و نهاد ها سرکشی های سر زده صورت خواهد گرفت و مشاغلی که دستور العمل های ستاد کرونا را رعایت نکنند به مراجع مربوطه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار