دینم را به فوتبال شهر ارومیه ادا کردم

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: دیگر توانی برای جمع کردن خراب‌کاری برخی مسئولان را ندارم و صبرمان به سر رسیده است.

یحیی بهاری مدیر عامل باشگاه ۹۰ ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خاطر نشان کرد: فوتبال اورمیه از لحاظ ساختاری و زیرساختی مخروبه‌ای بیش نیست، اما این شاهکار مدیریتی مجموعه ۹۰ است که در این شرایط تیم‌داری می‌کند.

او ادامه داد: دینم را به فوتبال شهرم ادا کردم و حال عطای تیم‌داری را به لقایش می‌بخشیم دیگر توانی برای جمع کردن خراب‌کاری‌های برخی مسئولان ندارم و صبرمان به سر رسیده است.

بهاری افزود: دیگر نای تحمل بی احترامی و بی حرمتی‌ها را ندارم، می‌رویم تا خیال شومن‌باز‌ها راحت شود!

او ادمه داد: به دلیل حمایت استاندار آذربایجان غربی از تیم ۹۰ و لجبازی با وی برخی مسئولان بومی برای مجموعه مردمی ۹۰ مشکل تراشی کرده و چوب لای چرخ این تیم جوان و بومی می‌گذارند.

مدیر عامل باشگاه ۹۰ اظهار کرد: در زمان برگزاری فینال لیگ برتر والیبال، در هر کوچه و پس کوچه تهران مسئولان شهری اورمیه دیده می‌شدند! حال این مسئولان که مدعی حمایت از نیرو‌های بومی و جوانان هستند کجا حضور دارند.

او ادامه داد: در طول ۳ سال گذشته برخی از مسئولان حتی یک ساعت هم برای فوتبال اورمیه و تیم ۹۰ وقت نگذاشته‌اند.

بهار گفت: برخی از مسئولان بومی که برای عکس گرفتن با والیبالیست‌های غیربومی دست و پا می‌شکستند آیا با خبر هستند که بومی‌ترین تیم فوتبال ایران در شهر اورمیه فعالیت می‌کند.

او تصریح کرد: کاش برخی از مسئولان همانند دکتر شهریاری استاندار محترم آذربایجان غربی و حجت الاسلام ذاکر نماینده مردم شریف اورمیه در مجلس نسبت به جوانان آذربایجان غربی و شهر اورمیه متعصب بودند.

بهار با اشاره به اینکه دکتر داریوش روحی تنها مسئولی که پیروزی مقابل گل ریحان را طی تماس تلفنی به جوانان باغیرت ۹۰ تبریک گفت، افزود: گلایه شدیدی از برخی عوامل داخلی دارم که در هفته اخیر حواشی فراوانی برای تیم ۹۰ ایجاد کردند و چه بسا اگر شخصا ورود نمی‌کردم شاید برد امروز حاصل نمی‌شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.