مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده است / ۴ باشگاه VAR را راه اندازی کرده اند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم این موضوع در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحالیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رئیس انتخاب شد و انتظار داریم با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک باشگاه خوب مساوی با تخریب یک زندان است، اضافه کرد: حضور در سطوح بالای فوتبال به ویژه لیگ برتر از نظر اجتماعی و اقتصادی اهمیت بسیار بالایی برای هر منطقه دارد و با توجه به اینکه فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی در کشور قابل قیاس نیست، فدراسیون تلاش دارد این رشته ورزشی و پرطرفدار در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان‌غربی بیش از پیش گسترش یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در هفته اخیر لیگ برتر فوتبال شاهد حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری یادگار امام تبریز برای تماشای بازی بودیم که این اتفاق کم و بیش در رشته فوتسال نیز در حال رخ دادن است، اما متاسفانه در استان آذربایجان‌غربی از این نعمت محروم هستیم.

تاج ادامه داد: امیدواریم تیم‌هایی، چون ۹۰ ارومیه و سردار بوکان نیز با حل مشکلات با هدف‌گذاری به سطوح بالاتر راه یابند و در فوتسال و فوتبال ساحلی نیز چنین برنامه‌ریزی با توجه به حمایت استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قابل انجام است.

وی گفت: حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی قطعی شده است. باشگاه پرسپولیس بیشتر پرونده‌های خود را حل کرده و تنها یک پرونده ۲۰۰ هزار دلاری دارد که باید ظرف چند روز آینده آن را حل کند تا بتواند از خطر حذف شدن از آسیا جلوگیری و مجوز حرفه‌ای دریافت کند؛ هر چند بخشی از آن‌ را پرداخت کرده است.

تاج اضافه کرد: باشگاه تراکتورسازی تبریز پرونده‌ای ندارد و می‌تواند مجوز حرفه‌ای را دریافت کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورود کمک داور ویدئویی و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم این موضوع در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود و در خصوص VAR فدراسیون تمام تلاش خود را برای راه اندازی آن در همه ورزشگاه‌ها دارد و هم اکنون چند باشگاه از جمله سپاهان و ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان اقدام به خریداری و راه اندازی آن کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
آقای تاج شمابرای این فوتبال چکارکردیداین همه سال توفدراسیون بودی نتونستی یی ورزشگاه آزادی روبازسازی کنیدآن ویلموتس وساختمانی که آقای.دادکان خریداری کرده بودکه.الان.شما اجاره نشین هستیدتو این چند سال یی کارخیرکردی نه.نمایندهafcهستی نمیتونی طلب باشگاه هارابگیری.فقط کارشما شده برای پرسپولیس حاشیه درست کنیداگرتیمی تجهیزاتی نسب کرده لیاقت آن مجموعه رامی رسانی آنوقت ورزشگاه آزادی روزبه روزداری پیروپیرترمیشی.چون آدمی دلسوزمیخوادکه شمانیستی درودخدابررهروان پاک ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
پناه بر خدا ، لطفأ یه کمی به مسائل شرعی بیندیشید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۱:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،

حضور زنان در ورزشگاه جایز نیست .