احداث باغ موزه دفاع مقدس از دو هفته دیگر آغاز می شود

استاندار خراسان جنوبی بر آغاز عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ملانوری استاندار خراسان جنوبی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه با مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، می‌بایست در دو هفته آینده زمینه آغاز عملیات اجرایی این طرح فراهم گردد، گفت: با حضور بسیجی، انقلابی و جهادی همه دستگاه ها، پروژه را فازبندی کرده و با اولویت بندی سنگ بنای ابنیه و ساختمان‌ها را در این طرح می‌گذاریم.

او با بیان اینکه با افتخار، مسئولیت هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های تأثیرگذار در اجرای پروژه را به عهده می‌گیرم، گفت: همه دستگاه‌ها برای اجرای این پروژه که آبروی استان است، به میدان می‌آیند و با تقسیم کار درست، عملیات اجرایی را شتاب می‌بخشیم.

ملانوری افزود: به منظور ادامه کار و اجرای هر چه سریعتر و بهتر پروژه، جذب اعتبارات دولتی و استانی را نیز پیگیری خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تهیه و نشر آثار مکتوب نیز گفت: در رابطه با دانشنامه و کتب مربوط به دفاع مقدس نیز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، همراهی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

او افزود: اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل تعداد ۱۱ یادمان شهدای گمنام نیز تأمین می‌شود تا این پروژه‌ها تا هفته دفاع مقدس تکمیل شده به بهره برداری برسند.

ملانوری با اشاره به اهمیت موضوع، ااز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، متنفذین و نهاد‌های مدنی و اجتماعی خواست هر آن چه می‌توانند برای ماندگاری دفاع مقدس انجام دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث احداث موزه‌ها و نشر آثار مکتوب در زمینه دفاع مقدس، انقلاب، کرونا و مسایلی از این نوع باید سند‌ها به گونه‌ای محکم باشند که کسی نتواند آن‌ها را تحریف نماید، گفت: این اسناد مکتوب و موزه‌ها باید برای نسل جوان و امروزی کاملاً ملموس و قابل درک باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار