فراخوان حضور در مسجد الاقصی برای مقابله با تعرض شهرک نشینان صهیونیست

موسسه بین المللی قدس برای حمایت از مسجد الاقصی در برابر تعرض شهرک نشینان صهیونیست فراخوان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه بین المللی قدس از ساکنان قدس اشغالی و دیگر فلسطینیان خواست برای حمایت از مسجد الاقصی در برابر تعرض شهرک نشینان صهیونیست از روز یکشنبه در این مسجد حضور یابند.

پایگاه اینترنتی روزنامه الغد چاپ امان نوشت: ”گروه‌های افراطی برای یورش به مسجد الاقصی در ۲۸ ماه رمضان در شبکه‌های اجتماعی فراخوان داده اند.“

در همین حال، موسسه بین المللی قدس از ساکنان قدس و همه فلسطینیان اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و کرانه باختری که می‌توانند خود را به مسجد الاقصی برسانند، خواست از بعد از ظهر یکشنبه ۲۷ رمضان تا عصر روز دوشنبه ۲۸ رمضان برای حمایت از مسجد الاقصی در آن حضور داشته باشند.

پیش از این، رسانه‌های عبری زبان با انتشار بیانیه کوبنده و شدیداللحن «محمد الضیف» دبیرکل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ترس و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت به تجاوزگری‌های خود علیه فلسطینیان را افشا کردند.

تشدید تنش‌ها در قدس اشغالی و یورش صهیونیست‌ها و نظامیان اشغالگر به فلسطینی‌ها در کرانه باختری از ابتدای ماه رمضان تاکنون، موجب شده تا دبیرکل شاخه نظامی حماس پس از چند سال سکوت، بیانیه شدید اللحنی خطاب به رژیم صهیونیستی صادر و تاکید کند که حماس هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار