مصطفوی: اشتباهات داوری و فردی مانع برد تیم استقلال می‌شوند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اشتباهات داوری و فردی باعث می‌شوند به برد دست پیدا نکنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش بینی کرده بودیم که تیم ذوب آهن با لایه‌های دفاعی سخت مقابل ما ظاهر می‌شود و به همین منظور تدابیر گوناگونی را در نظر گرفته بودیم. به نظرم از لحاظ تاکتیکی تیم ما موفق بود و موقعیت‌های بسیاری را خلق کردیم، اما بدشانس بودیم و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشدند و برخی اتفاقات ماورایی رخ دادند که نتوانستیم بازی را ببریم.

او ادامه داد: اشتباهات داوری و فردی بازیکنان باعث شده اند نتوانیم موفق باشیم. خطا روی دیاباته و رضاوند باعث شد تا از همان نواحی گل دریافت کنیم. تیم ما بسیار نجیب است؛ در حالی که تیم‌های دیگر با رخ دادن یک اوت دستی بر سر داور می‌ریزند و نتیجه را تغییر می‌دهند. به نظرم در فوتبال ما نقش VAR را داد و بیداد گرفته است و متاسفانه داوران هم به این موضوع بی توجه هستند.

مصطفوی بیان کرد: من خواهان شفاف سازی هستم. برخی داوران برای تعویض تعدادی تیم‌ها دست باز عمل می‌کنند، در حالی که برای ما تعویض اعلام نمی‌کنند. اگر بد حرف زدن با داور کارت زرد دارد، بهتر است برای تمامی تیم‌ها این اخطار در نظر گرفته شود. چون فرهاد به ما گفته است به داور اعتراض نکنید، دلیل بر این نمی‌شود که به ضرر ما سوت زده شود و ما حرفی نزنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در بازی دیروز وقتی بازیکن تیم ما قصد هجوم به سمت دروازه حریف را داشت، به یک باره دروازه بان تیم مقابل خود را به زمین انداخت. آیا داور می‌تواند سوت بزند و بازی را قطع کند؟! اگر این روال می‌شود به ما هم اعلام کنند. اتفاقاتی در داوری رخ می‌دهند که باید تکلیفشان را مشخص کنند و به نظرم داورانی باید برای تیم استقلال و پرسپولیس انتخاب کنند تا بازی را خراب نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار