ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان گفت: ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی همواره یکی از اولویت‌های اوقاف است، گفت: سالانه برنامه‌های متعدد قرآنی در استان زنجان اجرایی می‌شود که از جمله آن می توان به مسابقات قرآنی اشاره کرد.

او افزود: امسال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیرعمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد که ثبت‌نام آن از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

موسوی ادامه داد: از میان این رشته ها تفسیر قرآن کریم بیشترین آمار ثبت نام و همسرایی و همخوانی قرآن کریم کمترین میزان ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برادران و خواهران بالای ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به سایت www.quraniran.ir   نسبت به ثبت‌نام خود در این مسابقات اقدام کنند.

موسوی افزود:از زمان آغاز ثبت نام تاکنون مجموعا ۱۶۸ نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار ثبت نام مربوط به شهرستان زنجان و کمترین آن مختص شهرستان های ایجرود و ماهنشان بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.