رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ :

پایگاه انجیلاق می‌تواند با حمایت مجامع جهانی به سرعت تکمیل شود

دورانی گفت : با کمک حوزه بین الملل باید پایگاه انجیلاق و خدمات پشتیبانی ناشی از آن را تبیین کرد تا با حمایت مجامع جهانی به سرعت تکمیل شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دورانی رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در نشست طرح سفیران بشردوستی گفت: با کمک حوزه بین الملل باید این پایگاه و خدمات پشتیبانی ناشی از آن را به خوبی تبیین کرد تا با جذب حامیان مالی جهانی برای تسریع در تکمیل آن اقدام شود.

وی افزود: این طرح بزرگ که می‌تواند پایتخت و نیز چند استان اطراف قزوین را مورد حمایت امدادی و پشتیبانی قرار دهد بسیار ارزشمند است وقادر است مرکز عملیات غرب کشور شود.

رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ تصریح کرد:پشتیبانی فنی و مالی از پایگاه امدادی انجیلاق استان قزوین را در دستور کار داریم تا از این ظرفیت بتوان برای اقدامات بشردوستانه استفاده بهینه کرد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های بشر دوستانه و برگزاری جشنواره‌های مختلف اظهارداشت: علیرغم این که جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر ایران اقدامات برجسته‌ای انجام می‌دهند، اما به نظر می‌رسد این کار‌ها در سطح جهانی دیده نشده که این نقیصه باید برطرف شود.

تحریم‌ها نباید فعالیت‌های بشردوستانمه ایران را تحت تاثیر قرار دهد

رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ ادامه داد: متاسفانه تحریم‌ها تاثیر زیادی در فعالیت‌های انسان دوستانه ایران بر جای گذاشته است که در تلاشیم با لابی و گفتگو این موانع را از مسیر کار‌های خیرخواهانه برداریم.

وی گفت: باید شخصیت‌ها و مجامع جهانی را مجاب کرد تا اجازه ندهند تحریم‌ها بر فعالیت‌های بشردوستانه ایران تاثیر بگذارد.

دورانی اضافه کرد: یکی از وظایف ما در فدراسیون؛ نشاندن لبخند شادی بر روی لب‌های مردمی است که در رنج، مصیبت و مشکلات هستند و سفیران بشر دوستی در این عرصه نقش مهم و ارزشمندی بر عهده دارند که باید کمک کرد این رسالت بخوبی انجام شود.

رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ تصریح کرد: در زمان بحران و حوادث با درخواست هلال احمر کشور‌ها این فدراسیون کمک می‌کند، اما در زمان صلح، برنامه‌های توسعه‌ای به سرمایه گداران و اهدا کنندگان که دولت‌ها و سازمان ملل هستند ارایه می‌شود تا مشارکت صورت گیرد.

دورانی اظهارامیدواری کرد با معرفی مناسب طرح‌های بشردوستانه در ایران و استان قزوین بتوان از پشتیبانی مالی خیران و سرمایه گذاران انسان دوست جهانی هم بخوبی بهره برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.