پلی آف لیگ بسکتبال NBA/ بوستون پیروز شد/ تلاش دونچیچ کافی نبود

ادامه رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) با برتری بوستون و لس آنجلس کلیپرز مقابل حریفان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، بروکلین نتس به مصاف بوستون سلتیک رفت. در این بازی بوستون با درخشش تاتوم ستاره آمریکایی خود توانست بروکلین را با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۱۹ شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله پلی آف را کسب کند.

در این دیدار جیسون تاتوم از تیم بوستون با کسب ۵۰ امتیاز و ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جیمز هاردن از تیم بروکلین نتس با کسب ۴۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار دالاس ماوریکس به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت. در این دیدار کلیپرز با درخشش کاخی لئونارد موفق شد با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۸ دالاس را شکست دهد و اولین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کند.

لوکا دونچیچ از دالاس با کسب ۴۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کاخی لئونارد از تیم کلیپرز با کسب ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • نیویورک نیکس ١٠۵ – ٩۴ آتلانتا هاکس
  • بروکلین نتس ١۱۹ – ۱۲۵ بوستون سلتیک
  • دالاس ماوریکس ١۰۸ – ۱۱۸ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار