پلی آف لیگ بسکتبال NBA / لیکرز با دیویس دومین پیروزی خود را کسب کرد/ میلواکی بدون شکست باقی ماند

ادامه رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (جمعه) با برتری لیکرز و یکه تازی میلواکی باکس مقابل حریفان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز به مصاف فینیکس سانز رفت. در این بازی لیکرز توانست فینیکس را با نتیجه ۱۰۹ بر ٩۵ شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله پلی آف را کسب کند و در سری بازی‌ها ٢ بر یک از فینیکس پیش بیفتد.

در این دیدار آنتونی دیویس از تیم لیکرز با کسب ۳۴ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل دئاندره آیتون از تیم فینیکس سانز با کسب ٢٢ امتیاز، ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیم شود.

در دیگر دیدار میلواکی باکس به مصاف میامی هیت رفت. در این دیدار میلواکی موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۴ میامی را شکست دهد. میلواکی سومین پیروزی متوالی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کرد تا در سری بازی‌ها ۳ بر صفر از میامی هیت پیش بیفتد.

جیانیس آنتتوکونمپو از میلواکی با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جیمی باتلر از تیم میامی با کسب ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • میلواکی باکس ۱۱۳ – میامی هیت ۸۴
  • لس آنجلس لیکرز ۱۰۹–  فینیکس سانز ۹۵
  • دنورناگتس ۱۲۰  – پورتلند ۱۱۵ 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار