پلی آف لیگ بسکتبال NBA/ فیلادلفیا بازی دوم را هم برد/ اولین پیروزی یوتاجاز با درخشش گوبرت

ادامه رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (پنجشنبه) با برتری صدرنشین های کنفرانس های شرق و غرب مقابل حریفان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این بازی فیلادلفیا توانست واشنگتن را با نتیجه ١٢٠ بر ٩۵  شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله پلی آف را کسب کند.

در این دیدار بردلی بیل از تیم واشنگتن ویزاردز با کسب ٣٣ امتیاز و ۴ ریباند و ٣ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل بن سیمونز از تیم فیلادلفیا با کسب ٢٢ امتیاز، ٩ ریباند و ٨ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار یوتاجاز به مصاف ممفیس گریزلیز رفت. در این دیدار یوتاجاز موفق شد با نتیجه ۱۴١ بر ۱٢٩ ممفیس گریزلیز را شکست دهد. یوتاجاز اولین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کرد.

رودی گوبرت از یوتاجاز با کسب ٢١ امتیاز، ۱٣ ریباند و ٣ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جا مورانت از تیم ممفیس گریزلیز با کسب ۴٧ امتیاز، ۴ ریباند و ٧ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • فیلادلفیا ١٢٠ – ٩۵ واشنگتن ویزاردز
  • نیویورک نیکس ١٠١ – ٩٢ آتلانتا هاکس
  • یوتاجاز ١۴١ – ۱٢٩ ممفیس گریزلیز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار