پلی آف لیگ بسکتبال NBA / فینیکس پا پس نکشید/ درخشش تاتوم برای بوستون کافی نبود

بامداد امروز رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، با پیروزی فینیکس و بروکلین پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، بروکلین نتس به مصاف بوستون رفت. در این بازی بروکلین توانست واشنگتن را با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۲۶ در بازی سوم شکست دهد و سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های پلی آف را کسب کند. بروکلین در سری بازی‌ها ٣ بر یک از بوستون پیش است.

در این دیدار کایری ایروینگ از تیم بروکلین با کسب ۳۹ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جیسون تاتوم از تیم بوستون با کسب ۴۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار، فینیکس سانز به مصاف لس آنجلس لیکرز رفت. در این دیدار فینیکس موفق شد با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۲ لیکرز را شکست دهد. فینیکس سانز دومین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب و سری بازی‌ها را ۲ - ۲ مساوی کرد.

لبرا جیمز از لیکرز با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان بود، اما مانع شکست تیمش نشد. در مقابل دئاندره آیتون از تیم فینیکس با کسب ۱۴ امتیاز و ۱۷ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • فینیکس سانز ۱۰۰ –  لس آنجلس لیکرز ۹۲
  • بروکلین نتس ۱۴۱ –  بوستون سلتیک ۱۲۶
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۰۶ – دالاس ماوریکس ۸۱ 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار