علیپور و شهرجردی به دنبال کسب سهمیه المپیک در مسابقات کاراته وان پاریس

رزیتا علیپور و ابوالفضل شهرجردی با وجود ناکامی امیر مهدی زاده و فاطمه صادقی در کسب سهمیه المپیک، به دنبال راهی برای رسیدن به توکیو هستند.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی زاده بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امروز در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور فرانسه به دلیل باخت مقابل رحمان المصطفی از اردن با نتیجه ۸ بر یک نتوانست سهمیه تیم ملی کاراته ایران در بخش آقایان را تکمیل کند تا شاگردان هروی با سهمیه کامل راهی اولین و شاید آخرین المپیک کاراته در توکیو نشوند.

به غیر از مهدی زاده، فاطمه صادقی با وجود حضور در جمع ۴ کاراته کای برتر رقابت‌های کاراته وان پاریس, مانند مهدی زاده نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند تا همچنان در بخش کاتا چشم امید علاقه‌مندان به کاراته به ابوالفضل شهرجردی باشد.

ابوالفضل شهرجردی در روز دوم مسابقات از ساعت ۱۱:۳۰ در گروه یک بخش کاتا انفرادی آقایان مقابل حریفانی از سالوادور، رومانی، ترینیداد توباگو، پرو، روسیه، فرانسه به رقابت خواهد پرداخت. شهرجردی سابقه کسب مدال در رقابت‌های کاراته وان را در بخش تیمی دارد و شانس اول ایران برای کسب سهمیه کاتای المپیک توکیو خواهد بود. البته شهرجردی در رقابت‌های کاراته وان لیسبون روی تاتامی نرفت و حالا باید در رقابتی حساس برای کسب سهمیه بجنگد.

رزیتا علیپور نماینده کومیته بانوان کشورمان از امید‌های اصلی ایران در این بخش برای رسیدن به توکیو است. دارنده مدال نقره مسابقات کاراته وان استانبول انگیزه زیادی برای کسب سومین سهمیه بانوان کاراته ایران دارد تا شاگردان سمانه خوشقدم با تیم کامل راهی المپیک شوند.

علیپور در کاراته وان پاریس در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان از ساعت ۱۳:۳۰ شنبه پس از استراحت در دور اول با برنده دیدار دومینیکن و اسپانیا به مبارزه خواهد پرداخت.

تا امروز حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به طور قطعی جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آورده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار