نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

ستون فقرات دولت آینده باید بر مبنای مدیریت جهادی باشد

زاکانی گفت:کانون و ستون فقرات دولت آینده باید بر مبنای تفکر انقلابی و مدیریت جهادی همراه با برنامه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، در همایش تجلیل از حوزویان گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان این که پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد مکتب انقلاب اسلامی، رهبری و مردم بودند، گفت: باید با هم‌افزایی قوا برای رفع مشکلات کشور اقدام کرد.

با بیان این که با استقرار دولت جدید و حضور یک رئیس جمهور مکتبی، عالم، شجاع و با تدبیر و امتحان پس داده فعالیت‌ها برای ساماندهی امور اجرایی کشور آغاز می‌شود ،گفت: باید با هم‌افزایی و همکاری همه قوا برای رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و توزیع عدالت، فعالیت جهادی کرد.

او افزود: باید به نگاه حداکثری و توجه به ظرفیت‌های ۴۲ ساله انقلاب و کنار گذاشتن سیاهی‌ها و با تبعیت از رهبری و اصول انقلاب اسلامی و با پشتوانه مردم و نخبگان به میدان آمد و اقدامات اساسی را برنامه ریزی و اجرا کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید در سایه آزادی، استقلال و معنویت به دنبال پیشرفت همه جانبه کشور در تمام ابعاد بود ،تصریح کرد: در دوره‌های گذشته در هر موضوعی که بر مبنای حاکمیت تفکر انقلاب اسلامی فعالیت شده است شاهد پیشرفت و پیروزی و موفقیت کشور بوده ایم.

زاکانی افزود: معتقدیم کانون و ستون فقرات دولت آینده باید بر مبنای تفکر انقلابی و مدیریت جهادی و همراه با برنامه شکل بگیرد، اما در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

او تفرقه و سهم خواهی را بزرگترین دشمن تحقق اهداف و برنامه‌های دولت آینده معرفی کرد و گفت: باید تمام اهداف و انگیزه‌ها برای خدمت به مردم همراه با رشد معرفتی باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که امروز بعد از ۴۲ سال فرصت بزرگی برای خدمت به مردم از سوی جبهه انقلاب اسلامی فراهم شده است، افزود: قم رسالت و مسئولیت بزرگی در مسیر وحدت، مطالبه گری و هدایت، بصیرت و افزایی جامعه بر عهده دارد.

زاکانی تاکید کرد: دولت آینده می‌تواند با بهره گیری از فرصت‌هایی که در قانون و بودجه کشور قرار دارد محور اصلی فعالیت‌های خود را بر خدمت به مردم و تجدید نظر در باز توزیع امکانات در کشور قرار دهد تا شاهد افزایش عدالت و ریشه کنی فقر باشیم.

او در پایان بر لزوم ارائه یک الگوی کامل از انقلاب اسلامی در همه ابعاد تاکید کرد وگفت: قم این ظرفیت و ویژگی را دارد که به یک الگوی موفق در این خصوص تبدیل شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.