آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

راهکار رئال مادرید برای جذب امباپه

باشگاه رئال مادرید برای این که روند خرید کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن را تسهیل کند، قصد دارد لوئیس کامپوس، مدیر سابق باشگاه لیل فرانسه را به خدمت بگیرد.

به گزارش مارکا رئال مادرید معتقد است که با توجه به روابط خوب کامپوس با کیلیان امباپه، استخدام او برای جذب ستاره ملی پوش پاری سن ژرمن بسیار حیاتی و موثر خواهد بود.کامپوس سال ۲۰۱۲ عضو تیم استعدادیابی رئال مادرید بود و پس از آن راهی موناکو شد و آن جا به عنوان مدیر ورزشی با امباپه کار کرد.

کامپوس ماه دسامبر سال گذشته لیل را ترک کرد و حالا مادریدی‌ها احساس می‌کنند که استخدام او می‌تواند انتقال امباپه را تسهیل کند.

مهاجم جوان لیورپول راهی بازل سوئیس شد

لیام میلار، مهاجم ۲۱ ساله و کانادایی تیم لیورپول با امضای قراردادی به ارزش ۱.۳ میلیون پوند راهی تیم بازل سوئیس شد. این ملی پوش کانادایی فوریه سال ۲۰۲۰ اولین بازی خود را برای تیم لیورپول انجام داد، اما در ادامه به طور قرضی برای تیم‌های کیلمارناک و چارلتون بازی کرد.

وارث پیراهن واینالدوم در لیورپول مشخص شد

ابراهیما کونات، بازیکن سابق تیم لایپزیگ پیراهن شماره پنج این تیم را که زمانی از آن واینالدوم هلندی بود، بر تن خواهد کرد. لیورپول با فعال کردن مبلغ ۳۵ میلیون پوندی بند فسخ قرارداد این مدافع با لایپزیگ، او را به خدمت گرفت.

مذاکره کوتینیو با بارسلونا
فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی تیم بارسلونا درباره آینده خود با سران این باشگاه وارد مذاکره خواهد شد. پیش بینی می‌شود این بازی‌ساز برزیلی تابستان امسال نیوکمپ را ترک کند و گفته می‌شود بازیکن سابق لیورپول تصمیم دارد به فوتبال انگلیس برگردد.

توافق تاتنهام با مدافع ژاپنی بولونیا

به گزارش فوتبال اینسایدر باشگاه تاتنهام با تاکه هیرو تومیاسو، بازیکن ژاپنی تیم بولونیا به توافق رسیده است. آتلانتا هم از جمله تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن ۲۲ ساله است، اما تاتنهام از بخت بیشتری برای جذب بازیکن تیم ملی ژاپن برخوردار است.

لیورپول به دنبال هافبک شفیلد یونایتد

باشگاه لیورپول هنوز هم به دنبال یافتن جانشینی برای واینالدوم هلندی است. این تیم در نظر دارد با توجه به سقوط شفیلد یونایتد ساندر برژ، بازیکن این تیم را به خدمت بگیرد.

انگوایسا، بازیکن فولام و ماتیوس پریرا، ستاره وست بروم نیز از جمله بازیکنانی هستند که در فهرست خرید لیورپول قرار دارند.

خودداری دنی اینگز از تمدید قرارداد با ساوتهمپتون

ستاره فصل گذشته ساوتهمپتون از تمدید قرارداد با این باشگاه خودداری کرد؛ زیرا او می‌خواهد به یکی از تیم‌های بالای جدول بپیوندد. تیم‌های وستهام، تاتنهام و استون ویلا علاقه‌مند به خرید مهاجم تیم ملی انگلیس هستند، اما این بازیکن ترجیح می‌دهد به یکی از چهار تیم برتر لیگ جزیره بپیوندد.

آث‌میلان همچنان به دنبال خرید ژیرو

باشگاه آرسنال همچنان برای خرید اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی تلاش می‌کند. مذاکرات در حال پیشرفت است و طی چند ساعت آینده تماس‌های جدیدی با مدیر برنامه‌های ژیرو و  باشگاه چلسی برای دستیابی به توافق برقرار خواهد شد.

دورتموند خواهان سابیتزر

به گزارش نشریه بیلد باشگاه بورسیا دورتموند قصد دارد مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی لایپزیگ را به خدمت بگیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن ۲۷ ساله تابستان امسال به تیم جدیدی نقل مکان خواهد کرد. تیم‌های انگلیسی هم از مشتریان او هستند.

قرارداد سابیتزر با لایپزیگ سال ۲۰۲۲ به پایان و بعید به نظر می‌رسد که او قراردادش را تمدید کند. این بدان معنا است که این باشگاه به دنبال فروش او است.

این هافبک اتریشی فصل گذشته در ۳۹ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند و گفته می‌شود مبلغ بند فسخ قرارداد او ۵۰ میلیون یورو است، اما لایپزیگ به دلیل محدودیت زمانی ممکن است او را به ۲۰ میلیون یورو نیز بفروشد.

باشگاه رن جانشین کاماوینگا را پیدا کرد

باشگاه رن فرانسه خود را آماده فروش ادواردو کاماوینگا، ستاره ۱۸ ساله اش کرده و در حال حاضر مذاکراتی را با ینس، بازیکن میتیلند دانمارک به عنوان جانشین او آغاز کرده است.

پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی چلسی برای خرید هالند

باشگاه چلسی در حال آماده کردن پیشنهادی ۱۵۰ میلیون پوندی برای خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم دورتموند است.

در حال حاضر کیلیان امباپه، ستاره جوان پارس سن ژرمن به همراه هالند از جمله بهترین بازیکنان جوان فصل بازار نقل و انتقالات به شمار می‌روند و حالا چلسی آماده است رقم هنگفت ۱۵۰ میلیون پوند را برای هالند پیشنهاد بدهد. آن‌ها معتقدند دورتموند نمی‌تواند چنین پیشنهادی را رد کند.

اینتر بیرین را جانشین اشرف حکیمی می‌کند

به‌گزارش کالچو مرکاتو هکتور بیرین، بازیکن اسپانیایی تیم آرسنال یکی از گزینه‌هایی است که اینتر او را برای جانشینی اشرف حکیمی در نظر گرفته است.

حکیمی، ستاره مراکشی اینتر، به تازگی راهی پاری‌سن‌ژرمن شده و قهرمان سری آ ایتالیا به دنبال مدافع راست جدیدی است. آن‌ها در جست و جو‌های خود به هافبک ملی پوش آرسنال رسیده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار