فرمانداری ارومیه هم برای اتمام طرح جامع روستای سیر فرصت داد

معاون عمرانی فرماندار ارومیه گفت: طرح جامع گردشگری روستای تاریخی سیر ارومیه تا یک ماه دیگر باید نهایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اکبر صابری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ارومیه روز شنبه در جلسه بررسی ساخت و ساز‌های غیر مجاز انجام شده در کوه سیر ارومیه با اشاره به ضرورت اتمام و اجرای هرچه سریع‌تر طرح جامع گردشگری در منطقه سیر ارومیه، گفت: طبق اعلام سازمان میراث، این طرح جامع منتظر بررسی در کارگروه و نهایی شدن است که در این راستا اعلام می‌کنیم تا یک ماه آینده باید این طرح عملیاتی شود.

وی همچنین از نماینده اداره کل منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی خواست تا پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز کوه خواری در منطقه سیر ارومیه را که در دادگاه در حال پیگیری است، لیست کرده و به فرمانداری ارومیه اعلام کنند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه روستای سیر ارومیه باید هرچه سریعتر در طرح هادی قرار گیرد، افزود: در داخل روستا بنیاد مسکن و در خارج از روستا نیز شهرداری ارومیه و امور اراضی مسوولیت برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز را دارند.

صابری گفت: از تمامی رسانه‌ها در ورود به پرونده‌هایی اینگونه و به چالش کشیدن مدیران در این رابطه حمایت می‌کنیم.

همچنین در این جلسه غلامرضا عدل دوست قائم مقام شهرداری ارومیه بیان کرد: وسایل و دستگاه‌های لازم برای برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز شهرداری ارومیه محدود است و در این رابطه در حد امکانات برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه کوه سیر ارومیه ورود خواهیم کرد.

انتهی پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.