سری آ در وضعیتی مشابه لیگ‌های فوتبال حاشیه خلیج فارس

در رقابت‌های سری آ در فصل جدید جا به جایی‌های فراوانی روی نیمکت تیم‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های سری آ در این فصل از تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ (۳۱ مرداد) آغاز می شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات رقابت‌های خود را بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام ملت‌های اروپا آغاز خواهند کرد.

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدتی است که آغاز شده است و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دنبال جذب ستارگان بزرگ دنیای فوتبال برای شروع این رقابت‌ها هستند. با وجود رونالدوی پرتغالی نیز هیجان و توجه رسانه‌ها به نقل و انتقالات در این لیگ بیشتر شده است. اتفاقی که در روز‌های اخیر در رسانه‌های اروپایی مطرح شده و در فوتبال ایتالیا و همچنین اروپا سابقه نداشته است، تعویض و جا به جایی‌های سرمربیان تیم‌های حاضر در سری آ است.

این اتفاق در شرایطی پیش آمده است که از ۲۰ تیم حاضر در سری آ تنها ۶ تیم سرمربی خود را حفظ کرده و ۱۴ باشگاه سرمربی خود را تعویض کرده اند.

نکته جالب این جا به جایی‌ها تعویض سرمربی در ۲ تیم از ۴ تیم برتر سری آ در فصل گذشته است. به نحوی که تیم‌های فوتبال اینتر و یوونتوس که به ترتیب در رتبه‌های اول و سوم سری آ قرار گرفته اند نیز مربیان خود را تعویض کرده و فصل جدید را با سرمربی جدید آغاز خواهند کرد.

از ۲۰ سرمربی که فصل گذشته در سری آ حضور داشته اند تنها پیولی (میلان)، گاسپرینی (آتالانتا)، میهایلوویچ (بولونیا)، گوتی (اودینزه)، بلاردینی (جنوا) و سمپلیچی (کالیاری) در تیم‌های خود باقی مانده اند و سایر تیم ها فصل را با مربی جدیدی آغاز خواهند کرد. اتفاقی که شاید تنها در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس شبیه آن را بتوان پیدا کرد.

رقابت‌ها سری آ در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ از تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ (۳۱ مرداد) آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۲ مِی ۲۰۲۲ (یکم خرداد ۱۴۰۱) هم به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار