مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

مهرانه الگوی مناسبی از یک انجمن مردم نهاد است

لطیفی گفت:در فرهنگ مهرانه عمل به ارزش‌های والای انسانی کاملا مشهود است و این می‌تواندالگوی مناسبی از یک انجمن مردم نهاد برای دیگر موسسات باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان پس از استماع گزارش فعالیت‌های این مجموعه  از مهرانه به عنوان الگوی مناسبی از یک انجمن مردم نهاد نام برد و گفت: در فرهنگ مهرانه عمل به ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، نوعدوستی، فداکاری و تعهد کاملا مشهود است و این می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر موسسات مردم نهاد در استان  زنجان باشد.


او تحت پوشش قرار دادن بیش از ۶ هزار بیمار سرطانی توسط مهرانه را ستود و آن را کمک شایانی به دولت در بخش درمان ذکر کرد.


لطیفی بابیان اینکه فاصله گرفتن از شیوه‌های زندگی ایرانی اسلامی و روش‌های نادرست تغذیه ارتباط مستقیمی با گسترش این بیماری‌ها داشته لزوم فرهنگ سازی در این زمینه را مورد تأکید قرار داد.


مدیرکل صداوسیمای استان زنجان گفت: ترویج ورزش همگانی، ترک دخانیات و تغذیه صحیح از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه‌ای از طرف نهاد‌های مرتبط به آن صورت گیرد.


لطیفی از آمادگی رسانه استانی برای تولید و پخش برنامه‌های مختلف در راستای معرفی خدمات و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته در این موسسه خیریه از شبکه‌های سراسری و برون مرزی خبر داد.


وثوق مدیرعامل موسسه خیریه مهرانه هم در این نشست به ارائه گزارش عملکرد این خیریه پرداخت و گفت: هم اکنون مهرانه کانونی پر مهر برای بیماران مبتلا به سرطان تلقی می‌شود که اعضاء آن برای کاستن آلام بیماران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.


او بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند کاری کنید که بیمار به جز درد و آلام بیماری رنج دیگری نداشته باشد، گفت: یکی از اهداف اصلی و مهم این موسسه عمل به این فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای است و تلاش می‌کنیم بیماران سرطانی را از همه جوانب تا بهبودی کامل پشتیبانی کنیم.


وثوق پرداخت تمامی هزینه‌های درمانی بیماران تحت پوشش تا بهبودی کامل، فعال بودن واحد تحقیقات و پژوهش و فعالیت در حوزه پیشگیری قبل از درمان  را از جمله اقدامات مهرانه برشمرد و افزود: این موسسه کلا با کمک‌های خیرین از اقصی نقاط جهان اداره می‌شود و برای جذب خیرین بیشتر همیاری همیشگی رسانه استانی را می‌طلبد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.