حضور نوجوانان والیبالیست ارومیه ای در رقابت های جهانی

رییس هیات والیبال ارومیه گفت: سه والیبالیست از این شهر در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی والیبال انتخاب شدند.

پیمان رضایی رییس هیات والیبال ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: سه والیبالیست از این شهر در لیست نهایی تیم ملی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی حضور دارند.

وی افزود: "شایان سپهری‌فرد"، "امیرمحمد حیدری‌زاد" و "مبین نصری" سه بازیکنی هستند که در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب شده‌اند.

رضایی گفت: رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان از فردا تا یازدهم شهریور به میزبانی تهران برگزار خواهدشد.

رییس هیات والیبال ارومیه ادامه داد: پیش از این برای رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ژاپن نیز، "میلاد عبادی‌پور"، "میثم صالحی"، "امیرحسین توخته"، "بردیا سعادت" و "محمدرضا حضرت‌پور" از ارومیه به اردوی تیم ملی دعوت شدند و هم‌اکنون در اردو برای رقابت‌های آسیایی آماده می‌شوند.

رضایی گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۱ شهریورماه آغاز خواهدشد و "میلاد عبادی‌پور" به عنوان کاپیتان تیم ملی انتخاب شده است.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که طی روز‌های ۲ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی تهران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با تیم‌های نیجریه، لهستان، هند و گواتمالا هم‌گروه است که با انصراف گواتمالا تیم ملی ایران در روز نخست استراحت خواهدکرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.