هلال احمر ۳۲۵ عملیات نجات در کرمانشاه انجام داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: عملیات امداد رسانی با کمک ۱۲۸ نفر در قالب ۳۴۳ تیم از نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ۳۲۵ عملیات نجات ، ۲۲۵ مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای بوده که به ۴۰ مورد رها سازی، ۱۳۸ نفر انتقال بیمار و درمان سرپایی ۳۲ نفر منجر شده است.

او افزود: همچنین در این مدت، ۶۹ مورد عملیات امداد و نجات در کوهستان انجام شد که در در آن‌ها به ۸۲ نفر امدادرسانی شد و چهار نفر توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آمار عملیات اطفای حریق جنگل‌ها را هشت مورد اعلام کرد و بیان داشت: در این عملیات‌ها ۸۰۰ نیروی اطفای حریق پشتیبانی شدند.

به گفته معتمدی، در این مدت ۱۷ مورد مراجعه حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات و هشت مورد عملیات شهری در لیست ماموریت‌های هلال احمر ثبت شده است.

او میزان پرواز‌های بالگرد هلال احمر در کرمانشاه را ۱۰ نوبت و به میزان ۲۷ ساعت اعلام کرد که ۶ مورد از آن‌ها برای اطفای حریق انجام شده است.

گفتنی است: بر اساس اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه میانگین زمان اعلام حادثه به مراکز جمعیت در استان از ابتدای سال تاکنون ۱۴/۵ دقیقه و میانگین زمان حضور نیرو‌های عملیاتی از لحظه اطلاع در سر صحنه حادثه ۱۲/۳ دقیقه ثبت شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار