صفایی بوشهری:

بهداشت و درمان خارگ باید متحول شود

امام جمعه بوشهر گفت: باید در نظام بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد تا مردم به غیر از درد بیماری، مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، چهارمین جلسه قرارگاه مرکزی سیدالشهداء (علیه السلام) در حمایت از بیماران کرونایی به صورت ارتباط تصویری با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و تعدادی از مسئولان استان و جزیره خارگ برگزار شد.

امام جمعه بوشهر در این جلسه تاکید کرد: باید در نظام بهداشت و درمان جزیره خارگ تحول جدی صورت گیرد به طوری که مردم این جزیره و کارکنان شاغل در آن به غیر از درد بیماری، مشکلات دیگری را متحمل نشوند.

پیش از جلسه، در ارتباط برقرار شده میان آیت الله صفایی بوشهری و مسئولان وزارت نفت اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن و ۵ میلیارد تومان برای توسعه درمان جزیره خارگ تصویب شد.

در این جلسه تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان خارگ از سوی وزارت نفت، تامین دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان به همت بهداشت و درمان صنعت نفت، پیگیری برای ارتقاء سطح بیمارستان خارگ از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و بهداشت و درمان صنعت نفت، پیگیری برای ساخت درمانگاه از سوی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ، تهیه آمبولانس دریایی با تلاش شرکت پایانه‌های نفتی، شرکت نفت فلات قاره و پتروشیمی خارگ، آسان شدن اعزام هوایی بیماران به مراکز درمانی و ارائه خدمات رایگان در این زمینه و بهبود شرایط اسکله خارگ برای حمل بیمار به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید


همچنین قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط برای پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این جلسه در جزیره خارگ برگزار شود.

قرارگاه مرکزی سید الشهداء (علیه السلام) به دستور و ابتکار آیت الله صفایی بوشهری برای حمایت از برنامه‌های مهار و درمان بیماری کرونا در استان بوشهر در ابتدای ماه محرم تشکیل شده است و منشاء خدماتی در عرصه‌های مختلف درمانی و واکسیناسیون شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.